اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره پست شهرستان میاندرود:

نظارت بر مرسوله‌های پستی در میاندرود الکترونیکی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره پست شهرستان میاندرود گفت: نظارت بر مرسوله‌های پستی در میاندرود الکترونیکی شد.

نظارت بر مرسوله‌های پستی در میاندرود الکترونیکی شد

حسین کرمی به مناسبت فرارسیدن 17 مهر و روز جهانی پست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با بیان اینکه اداره پست شهرستان میاندرود در سطح استان رتبه برتر را از نظر عملکردی کسب کرده، اظهار داشت: سال جاری به عنوان سال کیفیت پایدار و برنامه‌محوری معرفی شد که در این راستا تمام فعالیت‌های پست بر اساس ارتقای کیفیت و توسعه ترافیک مطرح است.

وی با اعلام اینکه سال گذشته سرانه ترافیکی دفتر پست شهر سورک به عنوان مرکز شهرستان میاندرود سه بوده، تصریح کرد: بعد از شهرستان شدن، سرانه ترافیک پست شهرستان میاندرود به 18 رسیده است.

این مسئول با بیان اینکه در سال جاری افزایش باجه پستی در شهرستان میاندرود صورت نگرفت، افزود: با بارور کردن دفتر پستی توانستیم سرانه ترافیک پست شهرستان میاندرود را با استفاده از تکنولوژی مدرن افزایش دهیم.

کرمی با اعلام اینکه سیستم دفتر پستی شهرستان میاندرود به خدمات نوین اینترنتی مجهز است، بیان داشت: خدمات سازمان امور مالیاتی، ثبت‌نام اینترنتی دانشگاهی، ثبت‌نام سوخت کشاورزان، خرید و فروش اینترنتی و بازار الکترونیک از سری فعالیت‌های مدرن و همگامی با تکنولوژی به روز اداره پست است.

رئیس اداره پست شهرستان میاندرود خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست سال جاری یک میلیون و 485 هزار فقره با افزایش 324 درصدی بیش از پیش‌بینی ما در امسال مرسولات پستی در این شهرستان جابه‌جا شد و نسبت به سال قبل با رشد چشمگیری مواجه بود.

وی ادامه داد: رعایت شاخص‌های کنترل توزیع عملیات رهسپاری در پست و ارسال اطلاعات به موقع آمار مرسولات توزیع شده از فعالیت‌ها ما در سال جاری است.

این مسئول به فعالیت چهار نیروی انسانی در توزیع مرسولات پستی اشاره کرد و گفت: سه نفر در توزیع مرسولات و یک نفر نیز در باجه امور پستی را در شهرستان میاندرود انجام می‌دهند.

کرمی با بیان اینکه دفتر پست شهرستان میاندرود از لحاظ ترافیک و سرانه پستی در سطح استان رتبه برتر را کسب کرد، یادآور شد: در شش ماهه نخست امسال و در این مدت هر ماه رتبه اداره پست این شهرستان در سطح استان برتر بوده است.

وی در ادامه سخنانش به تبلیغات، عقد قراردادهای پستی با شرکت‌های تجاری و ادارات دولتی در شهرستان میاندرود اشاره کرد و گفت: سیستم توزیع پست میاندرود توانسته در شهرستان تازه‌تاسیس با جمعیت 60 هزار نفری میاندرود در توزیع به موقع مرسولات نظر مساعد مخاطبان را جلب کند.

این مسئول چشم‌انداز اداره پست شهرستان میاندرود را ارائه خدمات برای رفع نیازهای مردم این شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: سرعت و دقت در توزیع مرسولات به دست گیرنده از سری مواردی است که در شرکت پست مورد توجه قرار می‌گیرد.

رئیس اداره پست شهرستان میاندرود به تجهیزات مدرن پستی در بخش توزیع با تحویل دستگاه‌های «پی دی ای» که به طور آنلاین به سرور مادر متصل است اشاره کرد و افزود: با سیستم نوین الکترونیکی می‌توان کنترل و نظارت دقیقی در تحویل به موقع مرسولات پستی به مردم داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تمامی سرویس‌های پستی با تعیین تعرفه و هزینه در داخل سیستم جامع قبول پستی تعریف می‌شود.

کرمی فعالیت‌های اداره پست را گسترده‌تر از روش سنتی اعلام کرد و اذعان داشت: همگام شدن با تکنولوژی نوین خدماتی مانند توزیع گواهینامه رانندگی، کارت سوخت، سیم کارت‌های همراه اول و ایرانسل، کارت ملی، شناسنامه و... از سری خدماتی است که از سوی اداره پست به هموطنان انجام می‌شود.

این مسئول در پایان سخنانش با تبریک 17 مهر روز جهانی پست به همکاران پست و مردم متذکر شد: حمایت‌های اداره کل پست استان مازندران در تجهیز اداره پست شهرستان میاندرود به سیستم الکترونیکی و اختصاص دستگاه‌های «پی دی ای» به موزعان، تشویق و ایجاد انگیزه در بین همکاران پست شهرستان میاندرود موجب برتری ما در سطح استان شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول