اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم:

در راه‌اندازی مرکز علمی کاربردی به فکر سودآوری نیستیم

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: هیچ گاه شرکت شهرک‌های صنعتی به دنبال منافع مالی و سوددهی از مرکز علمی کاربردی نبوده است.

در راه‌اندازی مرکز علمی کاربردی به فکر سودآوری نیستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، جعفر فرشچی در مراسم افتتاحیه کارگاه برق و جوشکاری مرکز عملی و کاربردی شرکت شهرک‌های صنعتی قم اظهار کرد:‌ یکی از الزامات توسعه و پیشرفت در صنعت، بهره‌گیری از علم روز و نیروی متخصص و کارآمد است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم به کمبود نیروهای متخصص در واحدهای صنعتی اشاره کرد و گفت: دیده می‌شود برخی از واحدهای صنعتی نسبت به نبود نیروی مهارت دیده در تخصص خاصی در استان گلایه‌مند هستند و یا نیروهای موجود جوابگوی نیاز آنها نیستند.

وی اضافه کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با بررسی نیاز واحدهای صنعتی استان و از سوی دیگر توانمندی آموزشی موجود اقدام به راه‌اندازی مرکز علمی کاربردی کرد تا بتواند نسبت به آموزش و تأمین نیروهای مورد نیاز خود اقدام کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با تاکید بر اینکه هیچ گاه شرکت شهرک‌های صنعتی به دنبال منافع مالی و سوددهی از مرکز علمی کاربردی نبوده است خاطر نشان کرد: نگاه این شرکت به مرکز علمی کاربردی تخصص و تأمین نیروی انسانی است.

وی ادامه داد: با توجه به این نگاه در ابعاد آموزش و تأمین نیروهای متخصص و کار آزموده انتظار است مسئولان استان قم بیش از پیش به این موضوع توجه کرده و حمایت‌های لازم را از این مرکز داشته باشند.

ابراهیمی رئیس مرکز جامع علمی کاربردی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم نیز در این مراسم با ارائه گزارش عملکردی از اقدامات انجام شده اظهار کرد: تاکنون از مرکز علمی کاربردی شرکت شهرک‌های صنعتی قم بیش از 400 نفر در رشته‌های برق، تعاون، حسابداری صنعتی، IT و جوشکاری فارغ‌التحصیل شده‌اند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول