اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی سلماس خبر داد

تلاش برای تشکیل پلیس شبگرد و محلات

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی سلماس از تلاش برای تشکیل پلیس شبگرد و محلات در این شهرستان به منظور افزایش امنیت خبر داد.

تلاش برای تشکیل پلیس شبگرد و محلات

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، شاهرخ بختیاری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر سلماس و تعامل و همکاری مردم، کشفیات مواد مخدر در شش ماهه نخست سال جاری در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 91 درصد و توقیف خودروهای حامل مواد مخدر 51 درصد افزایش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی سلماس اضافه کرد: از نظر وقوع سرقت‌های مسلحانه و خشن در شهرستان سلماس هیچ گونه موردی مشاهده نشده و سرقت‌های خرد که در شکل ولگردی و مزاحمت اتفاق می‌افتد نیز با تلاش و مراقبت نیروهای انتظامی و اجرای گشت‌های محسوس و نامحسوس در حال کاهش است و درصدد هستیم پلیس محلات و شبگرد را جهت افزایش امنیت تشکیل دهیم.

بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود از کنترل کامل مرزهای این شهرستان با کشورهای همسایه خبر داد و افزود: موفق به جلوگیری کامل از ورود مشروبات الکلی به داخل شهر شده‌ا‌یم اما از طریق مبادی ورودی از سایر شهرهای مجاور مواردی مشاهده و به شدت با آن برخورد می‌شود.

وی در مورد میزان تصادفات درون شهری به کاهش 15 درصدی تصادفات جرحی و فوتی اشاره کرد و گفت: با اتخاذ تدابیر لازم و مراقبت ماموران راهنمایی و رانندگی و بالارفتن فرهنگ رانندگی شاهد کاهش چشمگیر میزان تصادفات درون شهری هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی سلماس با اشاره به مکاتبات انجام گرفته در خصوص ایجاد و استقرار پلیس راه مستقل سلماس گفت: با پیگیری‌ها و مکاتبات انجام گرفته توسط مسئولان شهر درصدد ایجاد پاسگاه پلیس راه مستقل شهرستان سلماس در میدان آذربایجان (کمربندی) هستیم که به محض وصول پاسخ و دریافت موافقت‌نامه در اسرع وقت نسبت به ساخت و فعالیت آن اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول