اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دامادی در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

استقبال از جلسه غیرعلنی با احمدی‌نژاد/ سؤال از رئیس‌جمهور فقط درباره ارز است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساری با بیان اینکه طرح سؤال از رئیس‌جمهور تنها یک سؤال درباره ارز دارد، از برگزاری جلسه صمیمی نمایندگان با رئیس‌جمهور در این زمینه استقبال کرد.

استقبال از جلسه غیرعلنی با احمدی‌نژاد/ سؤال از رئیس‌جمهور فقط درباره ارز است

محمد دامادی، نماینده مردم ساری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه طرح سؤال از رئیس‌جمهور دقیقاً 93 امضا دارد، گفت: طرح سؤال از رئیس‌جمهور تنها در اختیار بنده است و نسخه‌ای دیگر ندارد لذا باید تاکید کنم که این طرح، تنها یک سؤال دارد و نه بیشتر.

وی با بیان اینکه سؤال نمایندگان درباره عملکرد دولت در نحوه کنترل بازار ارز است، افزود: این طرح که در روزهای آینده به هیئت رئیسه ارائه خواهد شد، تنها برای حل مشکلات اقتصادی و مقابله با نوسانات ارزی است.

دامادی با بیان اینکه علی لاریجانی رئیس‌ مجلس طرح سؤال از رئیس‌جمهور را امضا نکرده است، خاطر نشان کرد: اگر آقای رئیس‌‌جمهور تمایل داشته باشد، درباره نوسانات ارزی به نمایندگان مجلس توضیح بدهد، ما از برگزاری یک جلسه صمیمی استقبال می‌کنیم چرا که ممکن است در این صورت دیگر نیازی به ارائه طرح سؤال به هیئت رئیسه نباشد.

نماینده مردم ساری گفت: آقای احمدی‌نژاد می‌تواند از آقای لاریجانی بخواهد که در یک جلسه غیرعلنی، موضوع نوسانات ارزی با حضور مقامات دولتی بررسی شود تا نمایندگان سؤالات خود را رئیس‌جمهور بپرسند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول