اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راه‌اندازی مرکز حفظ آثار شهدای عرصه فناوری سپاه فجر فارس

خبرگزاری فارس: دبیر سومین کنگره سراسری بزرگداشت شهدا و ایثارگران فناوری و ارتباطات سپاه پاسداران از راه‌اندازی مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس شهدای عرصه فناوری و ارتباطات سپاه فجر فارس خبر داد.

راه‌اندازی مرکز حفظ آثار شهدای عرصه فناوری سپاه فجر فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس، عبدالعلی نگارنده اظهار داشت: با توجه به راه‌اندازی مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس معاونت فناوری و ارتباطات در سپاه پاسداران و نظر به گسترش و راه‌اندازی این مرکز در تمام استان‌ها، مرکز حفظ آثار و ارزش‌های شهدا و ایثارگران عرصه فناوری و ارتباطات سپاه فجر فارس راه‌اندازی شد.

وی اضافه کرد: نظر به برگزاری کنگره شهدای فناوری و ارتباطات در استان‌های تهران و مشهد و با توجه به موافقت فرمانده سپاه فجر فارس، در چند روز آینده شاهد برگزاری سومین کنگره بزرگداشت شهدا و ایثارگران عرصه فناوری و ارتباطات در شهر مقدس شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) هستیم.

دبیر سومین کنگره سراسری بزرگداشت شهدا و ایثارگران فناوری و ارتباطات سپاه پاسداران ادامه داد: با توجه به راه‌اندازی مرکز حفظ آثار و ارزش‌های شهدا و ایثارگران فناوری و ارتباطات و همچنین برگزاری کنگره سراسری شهدای این عرصه، بعد از بررسی‌های گسترده‌ای که در این مدت توسط این مرکز صورت گرفت، نزدیک به 500 شهید والامقام اعم از پاسدار، بسیجی و سرباز که عمده آنها مسئولیت بی‌سیم‌چی را داشته‌اند، شناسایی شدند که 22 نفر آنها از قشر روحانی هستند.

این مسئول ادامه داد: احترام و اخلاص به محضر شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان و پاسداری از حرمت شهیدان و ایثارگران دارای اهمیت ویژه‌ای است.

نگارنده زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را وظیفه عمومی تمام نهادها و دستگاه‌ها خواند و اضافه کرد: در راستای برگزاری این کنگره بزرگ و سراسری از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران عرصه فناوری و اطلاعات سرکشی می‌شود و بناست در روز برگزاری کنگره از آنها تجلیل شود.

وی در پایان افزود: در روز برگزاری کنگره شهدا از تندیس شهید بی‌سیم‌چی که برای نخستین بار در کشور طراحی شده است در میدان صنایع شیراز پرده‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول