اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره ارشاد یزد اعلام کرد

برنامه اکران فیلم‌های منتخب جشنواره بین‌المللی کودک در یزد

خبرگزاری فارس: برنامه‌ اکران فیلم‌های منتخب جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان در یزد اعلام شد.

برنامه اکران فیلم‌های منتخب جشنواره بین‌المللی کودک در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، فیلم‌های منتخب جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان در یزد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، بنیاد سینمایی فارابی، موسسه فرهنگی شایان و سینما تک در یزد اکران خواهد شد.

این فیلم‌ها از 18 تا 22 مهرماه در سه سانس 9 تا 11 صبح، 10 تا 12 صبح و 17 تا 19 در سینماهای تک و جام جم یزد برگزار می‌شود.

بر این اساس، روز سه‌شنبه 18 مهرماه در سانس اول فیلم دامنه‌های سفید به کارگردانی محمد ابراهیم معیری در سینما جام جم، فیلم پرواز مرغابی‌ها اثر علی شاه حاتمی در سانس دوم در سینما تک و فیلم دامنه‌های سفید به کارگردانی محمد ابراهیم معیری در سانس سوم سینما تک اکران می‌شود.

در روز 19 مهرماه نیز فیلم نخودی به کارگردانی جلال فاطمی در سینما تک در سانس اول، پرواز مرغابی‌ها به کارگردانی علی شاه حاتمی در سینما تک در سانس دوم و فیلم دامنه‌های سفید از در سانس سوم در سینما تک به نمایش گذاشته می‌شود.

در روز 20 مهرماه نیز فیلم مادر پاییزی به کارگردانی سیروس رنجبر در سانس اول در سینما جام جم، جعبه موسیقی به کارگردانی فرزاد موتمن به در سینما تک در سانس دوم و مادر پاییزی در سینما تک در سانس سوم اکران می‌شود.

روز جمعه نیز تنها یک فیلم به نام چتر سبز به کارگردانی ناصر رفاهی در سانس 17 تا 19 در سینما تک اکران می‌شود.

روز شنبه 22 مهرماه نیز فیلم ننه نقلی به کارگردانی پرویز صبری در سانس اول در سینما جام جم، ترانه کوچک من به کارگردانی مسعود کرامتی در سینما تک در سانس سوم و ننه نقلی در سانس سوم در سینما تک اکران می‌شود.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول