اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی

دانش‌آموزان ممتاز مدارس شاهد گچساران تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در مراسم جشنی دانش‌آموزان ممتاز مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه مدارس طرح شاهد و ایثارگر گچساران تجلیل شدند.

دانش‌آموزان ممتاز مدارس شاهد گچساران تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ظهر امروز مراسم تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز مدارس طرح شاهد و ایثارگر گچساران برگزار شد.

این مراسم با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد، معاونت امور فرهنگی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار، امام جمعه موقت، رئیس اداره روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و جمعی از مسئولان محلی، دانش‌آموزان به همراه اولیا و مدیران و مربیان مدارس حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم و پس از قرائت قرآن و سروده شدن سرود جمهوری اسلامی ایران کلیپی از ایثارگری و جانفشانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس پخش شد که حال و هوایی خاص و معنوی ایجاد کرد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران در این مراسم با تبریک به خانواده محترم شهدا و ایثارگران به خاطر موفقیت‌های افتخارآفرین فرزندان شهدا و ایثارگر اظهار کرد: هدف از برگزاری این مراسم جشن ایجاد انگیزه، تقویت روحیه تلاش و فراهم آوردن زمینه رقابت سالم و سازنده میان دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر است.

یدالله مرادی معرفی دانش‌آموزان موفق شاهد و ایثارگر به جامعه و ایجاد روحیه خودباوری در آنان را از دیگر اهداف مهم برگزاری این مراسم دانست.

مرادی اقدامات و حمایت‌های بنیاد شهید در قبال دانش‌آموزان و دانشجویان را قابل تقدیر توصیف کرد و ابراز داشت: تجلیل از فرزندان شاهد اقدامی ارزشمند است.

وی تصریح کرد: این جشن به منظور تجلیل از دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در سال 91-90 که توانسته‌اند عنوان ممتاز درسی را داشته باشند برگزار شده است.

مرادی فرزندان شاهد و ایثارگر را الگوی جامعه و حافظان اصلی نظام و انقلاب دانست و افزود: فرزندان شاهد و ایثارگر الگوی جامعه و مدافعان دستاوردهای نظام و فعالان عرصه‌های علم و دانش هستند

وی عنوان داشت: فرزندان شاهد و ایثارگر با حضور در عرصه‌های مختلف به ویژه در سنگرهای علم و دانش توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا و جانفشانی ایثارگران است، خاطرنشان کرد: فرزندان خانواده‌های شاهد و ایثارگر همانند والدین خود در میادین مختلف از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنند.

مرادی بیان داشت: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان در طول سال‌های نبرد حق علیه باطل با صبر و متانت مدافعان واقعی و به حق نظام و انقلاب بوده‌اند.

وی با اشاره به لزوم برگزاری این مراسم‌ها در راستای تشویق هر چه بیشتر دانش‌آموزان ممتاز شاهد بیان داشت: در این جشن از 91 دانش‌آموز ممتاز شاهد و ایثارگر تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول