اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 17 آبان ماه صورت می‌گیرد

شرکت هنرمندان چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه سرامیک یزد

خبرگزاری فارس: معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از حضور هنرمندان این استان در سومین نمایشگاه تخصصی سرامیک، کاشی و آبگینه به میزبانی استان یزد همزمان با 17 آبان ماه سال‌جاری خبر داد.

شرکت هنرمندان چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه سرامیک یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهرداد رئیسی بعدازظهر امروز در نشست شورای معاونین این اداره‌کل، اظهار داشت: هنرمندان چهارمحال و بختیاری با دو غرفه سفال و سرامیک در سومین نمایشگاه تخصصی سرامیک، کاشی و آبگینه که از تاریخ 17 تا 21 آبان ماه سال‌جاری به میزبانی استان یزد برگزار می‎شود، شرکت می‌کنند.

وی افزود: شرکت هنرمندان در این نمایشگاه فرصت و امکان مناسبی را برای هنرمندان فراهم می‌کند تا بتوانند زمینه مناسب برای بازاریابی محصولات خود فراهم کنند.

رئیسی با اشاره به اینکه اکثر هنرمندان حاضر در این نمایشگاه را جوانان تشکیل می‌دهند، گفت: با توجه به اینکه از اهداف اصلی این نمایشگاه ایجاد انگیزه برای جوانان این هنر است، باید امکانات لازم برای جوانان و هنرمندان این استان فراهم شود.

معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به ضرورت بازاریابی برای تولیدات هنرمندان لازم است تا بازاری که متکی بر مختصات هنری هنرمندان داخل کشور است، برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه هنرمندان ایجاد بازار و حتی ارتباط گرفتن با بازار نیست، ولی همان طور که گفتم چون بازاری تعریف نشده و این تصور برای مردم شکل نگرفته است که کالای هنری هم قابلیت سرمایه‌گذاری را دارد، باید با برگزاری و تداوم این نوع از نمایشگاه‌ها چند هدف را دنبال کرد.

رئیسی تصریح کرد: تعریف سیستم عرضه و تقاضا متناسب با مختصات آثار هنری، پرورش افراد متخصص برای ایجاد ارتباط بین هنرمند و بازار، تثبیت بازار محلی و تاثیر و تعامل منطقی با بازار جهانی از دیگر ضرورت‌های برگزاری نمایشگاه‌های هنری است.

انتهای پیام/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول