اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو اصفهانی تیم ملی بولینگ ایران:

اماکن سالن‌های بولینگ را می‌بندد/ بولینگ تنها در اختیار قشر مرفه است

خبرگزاری فارس: عضو اصفهانی تیم ملی بولینگ ایران گفت: اماکن بسیاری از سالن‌های بولینگ تهران را به دلیل رعایت نشدن مسائل اخلاقی در آن تعطیل کرد.

اماکن سالن‌های بولینگ را می‌بندد/ بولینگ تنها در اختیار قشر مرفه است

سارا عطایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: سه سال است که بولینگ بازی می‌کنم و عضو باشگاه پردیس اصفهان و تیم ملی ایران هستم.

وی با اشاره به وضعیت بولینگ در اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر این رشته در اصفهان از وضعیت بهتری نسبت به تهران برخوردار است زیرا در تهران اماکن بسیاری از سالن‌های بولینگ را به دلیل رعایت نکردن حجاب و روابط دختر و پسر در آن تعطیل کرده است و خوشبختانه سالن‌های بولینگ اصفهان تا به حال با این مشکلات مواجه نبوده و به کار خود ادامه می‌دهند.

عضو اصفهانی تیم ملی بولینگ ایران با اشاره به وضعیت بولینگ در کشور تاکید کرد: وضعیت بولینگ در کشور خوب نیست و چیزی به نام تیم ملی رسمی نداریم زیرا نه هزینه می‌کنیم و نه اعزام خارجی داریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر توپی که 250 دلار قیمتش بوده با بالا رفتن نرخ دلار به حدود یک میلیون تومان نیز رسیده است و قیمت گرفتن یک خط نیز 28 هزار تومان است که تنها قشر مرفه می‌توانند به این رشته گران روی بیاورند.

عطایی اضافه کرد: نخستین موردی که یک نفر علاقه‌مند به رشته بولینگ قصد دارد به آن بپردازد باید داشته باشد ابتدا پول و سپس داشتن علاقه زیاد است.

وی گفت: رشته بولینگ چون حالت تفریحی دارد هر فردی تنها برای سرگرمی خودش به این رشته روی می‌آورد و کمتر کسی پیدا می‌شود که به این رشته به صورت حرفه‌ای بپردازد در صورتی‌ که این رشته فعالیت‌های جهانی ویژه دارد و ورزش سختی است که نیاز به پشتکار و تمرین فراوان دارد.

عضو اصفهانی تیم ملی بولینگ ایران ادامه داد: به طور حتم باید یک تیم باشگاهی بولینگ در اصفهان تشکیل شود تا انگیزه‌ای باشد برای اینکه نفرات به این رشته روی بیاورند.

وی گفت: همچنین هیئت بولینگ باید تعاملی را با باشگاه‌ها فراهم کند تا امکانات را برای بازیکنان فراهم کنند.

عطایی تصریح کرد: من چون کارمند باشگاه پردیس هستم پول لاین نمی‌دهم اما اگر کارمند نبودم من هم باید مانند سایر علاقمندان به این رشته پول لاین می‌دادم.

وی افزود: در گذشته نیز که من قصد داشتم در جام جهانی شرکت کنم مبلغ 3 میلیون تومان پول لاین دادم.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول