اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر:

زلزله ارسباران با حضور کارشناسان بین‌المللی و ملی بررسی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از برگزاری سمینارهای تخصصی در خصوص زلزله ارسباران از سوی این واحد دانشگاهی خبر داد.

زلزله ارسباران با حضور کارشناسان بین‌المللی و ملی بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، علی رضایی بعدازظهر امروز در سمینار بررسی جنبه‌های زمین‌شناختی و زلزله‌شناختی دو زمین‌لرزه پیاپی اهر، هریس و ورزقان (ارسباران) اظهار کرد: به منظور تحقیق و بررسی زمین‌لرزه‌های منطقه ارسباران سمینارهای تخصصی با حضور کارشناسان بین‌المللی و ملی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: این دانشگاه به علت وجود رشته‌های مختلف عمران، زمین‌شناسی و جغرافیا در مقاطع کارشناسی ارشد و با دارا بودن اساتید و صاحب‌نظران در این حوزه مکانی مناسب برای تبیین و واکاوی این زلزله از منظر مختلف است.

این استاد دانشگاه پیشنهاد کرد اساتید دانشگاه گروه‌های عمران، زمین‌شناسی و جغرافیا سعی کنند دانشجویان مقاطع ارشد در پایان‌نامه‌های خود جنبه‌های مختلف این زلزله را در حوزه فعالیت رشته خود بررسی و نظرات کارشناسی و تحقیق خود را در قالب پایان‌نامه ارائه کنند که این امر می‌تواند برای دستگاه‌های اجرایی مرتبط به عنوان منبعی موثق علمی و پژوهشی مورد استفاده قرار گیرد.

رضایی اعلام کرد: برای تداوم این سلسله بحث‌ها در خصوص زلزله و ثبت نظرات و پژوهش‌های تحقیقی اساتید و دانشجویان پیگیر هستم که مجله‌ای به نام زلزله برای بهره‌مندی رشته‌های عمران، زمین‌شناسی و جغرافیا در گرایش‌های مختلف راه‌اندازی کنیم و در این راستا مقدمات اولیه برای اخذ مجوز آن در حال انجام است که امیدواریم با سعه‌صدر و نیازی که در بحث زلزله وجود دارد شاهد تسریع در اخذ مجوز برای این مجله‌های علمی- تخصصی باشیم.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول