اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی کرمان:

ظرفیت‌های کرمان باید در قالب هنر ارائه شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: ظرفیت‌های استان کرمان در بخش‌های مختلف باید در قالب هنر و به ویژه هنرهای تصویری به مخاطبان ارائه شود.

ظرفیت‌های کرمان باید در قالب هنر ارائه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین شمس‌الدینی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عدم معرفی مناسب و هنرمندانه جذابیت‌های گردشگری، اماکن تاریخی و آثار باستانی استان کرمان یکی از کمبودهای بحث گردشگری در این خطه است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه مخاطبان حوزه میراث فرهنگی و گردشگری از طیف‌های متنوعی هستند این ضرورت وجود دارد که از ظرفیت‌های هنری و به ویژه قالب‌های تصویری مانند فیلم برای معرفی این قابلیت‌ها بهره ببریم.

شمس‌الدینی تصریح کرد: فیلم سینمایی به علت گستره مخاطبانی که از قشرهای مختلف دارد از اثرگذاری بالایی برخوردار است.

وی بیان داشت: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از تولید آثاری استقبال می‌کند که به نوعی به معرفی غیرمستقیم ظرفیت‌های استان کرمان در عرصه‌های ملی و جهانی می‌پردازند و این قابلیت‌ها باید در قالب هنر ارائه شود.

این مسئول با اشاره به تولید فیلم سینمایی "خسته نباشید" با همکاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و حوزه هنری در کرمان ابراز داشت: اداره کل میراث در زمینه فراهم کردن بستر آرام برای تولید این فیلم در مکان‌های تاریخی و گردشگری استان کرمان تلاش می‌کند.

شمس‌الدینی از حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و سرمایه‌گذاران به علت تولید آثار فاخر مانند فیلم سینمایی "خسته نباشید" تقدیر کرد و افزود: حمایت‌های مدیر هتل پارس کرمان و همچنین مدیران اماکن گردشگری و تاریخی استان از تولید این فیلم شایسته تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: در سایه همدلی و همکاری می‌توان انگیزه‌های ایجاد کرد که فیلمسازان و تولیدکنندگان آثار هنری معرفی قابلیت‌های استان کرمان را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش فارس، فیلم سینمایی "خسته نباشید" به تهیه کنندگی رضا میرکریمی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان و جمعی از مدیران امروز در محل هتل پارس کرمان کلید خورد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول