اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

شاخصه اصلی بسیج ولایت‌مداری است

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: ولایت‌مداری شاخصه اصلی نیروهای بسیج است.

شاخصه اصلی بسیج ولایت‌مداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی شامگاه دوشنبه در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با قدردانی از حضور اقشار گسترده بسیجیان در این همایش اظهار کرد:‌ مکتب بسیج امروز ضامن استقلال و عزت به تمام معنای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: آیت‌الله ری‌شهری در کتاب حکمت بسیج به ویژگی‌های متعدد اقشار بسیجیان اشاره کرد و از بسیج به عنوان نیروی الهی و مؤمن یاد کرد.

وی با بیان اینکه نیروهای بسیج امروز در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و دینی به اقتدار دست یافته‌اند، تصریح کرد: انجام واجبات دینی از جمله مهم‌ترین شاخصه‌های یک بسیجی ولایت‌مدار و مؤمن است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به لزوم تدبر در تعالیم و اندیشه‌های قرآنی عنوان کرد: مقام معظم رهبری بارها و بارها در جمع بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس بر ضرورت تقویت مبانی دینی و همچنین انس با قرآن کریم تأکید فرمودند.

رضوانی اصلی‌ترین شاخصه بندگان الهی را توازن عنوان کرد و اظهار داشت: در دوران غیبت اطاعت از ولی فقیه زمان بر آحاد ملت و بسیجیان واجب و ضروری است.

وی تصریح کرد: بسیجی در مقابل کفار و زورگویان عالم با قدرت تمام ایستاده و در حریم پاسداری از ولایت همواره گام برمی‌دارد.

رضوانی خاطرنشان کرد: جهاد الهی نیز از ویژگی‌های دیگری است که در همه دوران‌ بر عهده آحاد بسیجیان قرار داشته و همواره اقشار این نیرو باید جهاد برای کسب رضایت الهی را در سرلوحه مأموریت اصلی خویش قرار دهند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول