اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس خبر داد

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان فارس

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی فارس از انهدام سه باند قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر طی هفته گذشته در استان خبر داد.

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیروس سجادیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان عمده مواد مخدر و سوداگران مرگ و همچنین جلوگیری از ورود، ترانزیت و توزیع محموله‌های مواد مخدر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اقدامات گسترده‌ای را در این زمینه آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: ماموران با تلاش شبانه‌روزی، انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره‌گیری از علم روز موفق شدند سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر را در شهرستان‌های  پاسارگاد، لارستان، شیراز، فسا و فراشبند متلاشی کرده و بیش از یک تن انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف کنند.

فرمانده انتظامی فارس افزود: این مواد شامل 495 کیلو و 500 گرم تریاک، 60 کیلو و 100 گرم حشیش و 500 کیلوگرم ماری‌جوانا است.

سجادیان گفت: در این مورد 23 نفر از قاچاقچیان، حاملان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر دستگیر و هشت خودرو و 18 تلفن همراه توقیف شد.

این مسئول ادامه داد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

وی با بیان اینکه ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی موجود در جامعه ناشی از اعتیاد است، اضافه کرد: اعتیاد به مواد مخدر سرمنشأ بسیاری از جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی بوده و مبارزه با این بلای خانمان‌سوز نیازمند عزم عمومی است.

فرمانده انتظامی استان فارس در پایان از شهروندان درخواست کرد؛ در این راستا تعامل خود را با پلیس حفظ کرده و موارد مشکوک را در طول شبانه‌روز با تلفن‌های 128 و 110 به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول