اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد خبر داد

احداث بوستان نور در آرامستان بهشت جوادالائمه تا پایان سال جاری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد از احداث بوستان نور در مساحت 2200 مترمربع تا پایان سال جاری خبر داد.

احداث بوستان نور در آرامستان بهشت جوادالائمه تا پایان سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید کمال‌الدین شاهچراغی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آرامستان بهشت جوادالائمه 8 هکتار مساحت دارد اظهار کرد: از 3 سال گذشته که مدیریت آرامستان بهشت جوادالائمه واقع در جاده فریمان به شهرداری واگذار شده اقداماتی در این مکان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر عملیات احداث بوستان نور در این آرامستان آغاز شده است.

شاهچراغی تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی در این مکان استفاده از تانکر برای آبرسانی بوده است که در حال حاضر با اجرای انشعاب آب از طریق آب و فاضلاب طرق وضعیت آبرسانی به این مکان به حد مطلوب رسیده است.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد اضافه کرد: همچنین طبق مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد مبنی بر واگذاری امور به بخش خصوصی تمام اقدامات آرامستان بهشت جوادالائمه از جمله نگهداری فضای سبز، تاسیسات و .... به یک پیمانکار بخش خصوصی واگذار شده است.

شاهچراغی با اشاره اجرای سیستم آبیاری قطره ای برای آرامستان بهشت جوادالائمه گفت: در کنار این مهم از سال گذشته تاکنون 2200 اصله درخت در این آرامستان کاشته شده است.

وی ادامه داد: رنگ‌آمیزی و نقاشی دیوارهای آرامستان از دیگر اقدامات انجام شده در راستای ایجاد زیبایی بصری مرتبط با فضا در این مکان است.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد اضافه کرد: همچنین سردرب جدید این آرامستان نیز در دست ساخت است.

شاهچراغی بیان کرد: با توجه به همجواری آرامستان بهشت جوادالائمه با آرامگاه خواجه اباصلت و حضور خیل عظیمی از زائران با توجه به مشترک بودن پارکینگ، اقدامات رفاهی مانند ایجاد سرویس بهداشتی در این مکان انجام شده است.

وی درباره اجرای طرح توسعه‌ای در این آرامستان گفت: با توجه به اینکه رینگ جاده فریمان به فضای سبز تبدیل شده است، انجام طرح توسعه‌ای برای این آرامستان مقدور نیست.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد در پایان خاطر نشان کرد: آرامستان بهشت جوادالائمه دارای قبور یک طبق و سه طبقه است و احداث آرامستان آلاچیقی و خانوادگی دراین مکان در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول