اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم خبر داد

افزایش 68 درصدی ماموریت‌های اورژانس 115 شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم گفت: در شش ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته میزان ماموریت‌های اورژانس شهرستان جم 68 درصد رشد داشته است.

افزایش 68 درصدی ماموریت‌های اورژانس 115 شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم احمد قاسمی در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: تامین سلامت و امنیت شهروندان از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است و با برنامه‌ریزی شایسته در این مسیر حرکت می‌کنیم.

این مسئول افزود: شبکه بهداشت شهرستان جم در تمام حوزه‌ها و بخش‌ها اقدامات مهمی در بهبود کیفیت خدمات انجام داده و رضایت خاطر مردم را فراهم کرده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم از افزایش 68 درصدی ماموریت‌های اورژانس 115 جم خبر داد و خاطر نشان کرد: در شش ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته میزان ماموریت‌های اورژانس جم 68 درصد رشد داشته است.

قاسمی تعداد ماموریت‌های انجام شده اورژانس 115 شهرستان جم در سال گذشته را 393 مورد خواند که از این تعداد 209 مورد آن تصادفی و 184 مورد دیگر غیر تصادفی بوده‌اند.

وی اضافه کرد: از مجموع 209 مورد ماموریت‌های تصادفی اورژانس در سال گذشته، 194 مورد اعزام به بیمارستان داشته‌ایم و 9 مورد ماموریت‌های تصادفی نیز کاذب بوده که از این معدود شهروندان عزیز انتظار داریم به منظور حفظ نجات جان بیماران و مصدومین واقعی حوادث و همچنین پیشگیری از اتلاف وقت و انرژی پرسنل اورژانس از انجام هرگونه تماس‌های غیر ضروری و غیر واقعی با اورژانس 115 شهرستان جم پرهیز کنند.

این مسئول اذعان داشت: از مجموع 155 مورد تصادفات به وقوع پیوسته در حوزه شهری جم، 56 مورد از طریق ماشین و 99 مورد از طریق موتورسیکلت به وقوع پیوسته که این امر ارائه دهنده آمار دو برابری مصدومین سوانح موتورسیکلت در مقایسه با ماشین و لزوم توجه بیشتر موتورسواران به رعایت موارد ایمنی و پیشگیری از تصادفات موتوری است.

قاسمی اذعان داشت: بیشترین محورهای حادثه‌خیز شهرستان جم در سال گذشته به ترتیب محورهای جم به شیراز، جم به سیراف و جم به ریز بوده است.

وی یادآور شد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت سلامت شهروندان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول