اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شیراز خبر داد

دستگیری 14 سارق در شیراز

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری یک شرور فراری و 14 سارق در این شهرستان خبر داد.

دستگیری  14 سارق در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، مهدی انصاری اظهار داشت: ماموران کلانتری 11 زند با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی اخاذ و شرور فراری به‌نام «خ – س» را شناسایی و دستگیر کردند. 

وی با بیان اینکه این فرد دارای سوابق اخاذی و شرارت بوده است، تصریح کرد: زمان دستگیری این شرور، وی قصد فرار و تیراندازی به سمت ماموران را داشت که با هوشیاری پلیس قبل از انجام هرگونه اقدامی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز در ادامه از دستگیری 14 سارق و کشف چهار خودروی سرقتی در شیراز خبر داد و گفت: ماموران انتظامی کلان‌شهر شیراز طی چند ماموریت جداگانه در مناطق این شهرستان موفق به شناسایی و دستگیری 14 سارق شده و از آنها چهار خودرو و دو موتورسیکلت سرقتی و چند گوشی تلفن همراه کشف کردند.

انصاری در مورد دیگر اقدامات انجام شده توسط ماموران انتظامی شیراز نیز گفت: طی 24 ساعت گذشته 88 موتورسیکلت راکبان متخلف که اقدام به حرکات خطرناک، عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، ایجاد مزاحمت و ... می‌کردند، در شیراز توقیف شدند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول