اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر:

ساماندهی فضای سبز در اولویت شهرداری شوشتر قرار گیرد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار ساماندهی وضع فضای سبز موجود در سطح شهر شد و گفت: باید در اسرع وقت به این مشکل رسیدگی شود.

ساماندهی فضای سبز در اولویت شهرداری شوشتر قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نظر حسین‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: رسیدگی به بخش فضای سبز باید در دستور‌کار قرار گیرد و شهرداری در این زمینه اقدام عاجلی انجام دهد.

وی افزود: شاید رسیدگی به بخش فضای سبز هزینه‌بر باشد ولی آنچه نیاز است تأمین فضای تفریحی برای مردم شهر شوشتر است و باید به نحوی اقدام شود تا مردم برای تفریح به شهرهای مجاور مراجعه نکنند.

وی تأکید کرد: شهرداری شوشتر باید برای کاهش هزینه‌های خود در بخش فضای سبز چاره‌اندیشی کند و بهترین کار در این زمینه، برون‌سپاری وظایف این سازمان است.

حسین‌زاده خاطر ‌نشان کرد: برون‌سپاری وظایف شهرداری علاوه بر اینکه زمینه را برای فعالیت‌های آتی در بخش فضای سبز فراهم می‌کند وضعیت را برای بهبود خدمات‌دهی، ابتکار و خلاقیت و ایده‌های نو در این بخش مهیا می‌کند.

این عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: علاوه بر این، رسیدگی به مشکلات تیم‌های ورزشی زیر‌نظر شهرداری شوشتر از جمله مسائلی است که باید در دستور‌ کار شورای اسلامی شهر قرار بگیرد.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول