اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مازندران:

حمایت از صنعت و تولید کلید اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران حمایت از صنعت و تولیدات داخلی را کلید اقتصاد مقاومتی در برابر تحریم‌ها دانست.

حمایت از صنعت و تولید کلید اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد گفت: دستیابی به افق‌های اقتصاد مقاومتی در کنار تولید ملی و توجه به کار و سرمایه ایرانی میسر است و صنعت و تولید داخلی در پیروز شدن اقتصاد، حرف اول را می‌زند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: بی‌تردید استفاده از تولید و صنعت داخلی که ایستادن کشور روی پای خود براساس توان و ظرفیت‌های موجود است یکی از راهکارهای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی است.

وفایی‌نژاد افزود: برای شکست تحریم‌ها باید با یک برنامه مدون در اقتصاد و صنعت، افزایش تولید و برنامه‌های مقاومتی را تدوین و تقویت کنیم.

وی ادامه داد: افزایش کیفی محصولات برای جذب بازار، معرفی، تولید و کیفیت مطلوب و بر اساس سلیقه مردم در بازار  از رسالت تولیدکنندگان داخلی است.

وفایی‌نژاد بیان کرد: شهرک‌ها و نواحی صنعتی به‌ عنوان بستر مناسب توسعه صنعتی محسوب می‌شوند و باید تمـام توان و ظرفیت‌هـای موجود را برای حضـور و جذب سرمایه‌گذار به کار گرفته و از تولیدات داخلی حمایت کنند.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول