اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:

قیمت شارژ سیلندر گاز مایع در بوشهر افزایش یافت

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر گفت: قیمت شارژ سیلندر گاز مایع 11 کیلویی در استان با 370 تومان افزایش به 3 هزار و 870 تومان رسید.

قیمت شارژ سیلندر گاز مایع در بوشهر افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر اسماعیل مرحمتی صبح امروز در نشست با مسئولان شهرستان تنگستان اظهار داشت: بر اساس توافق انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های توزیع سیلندر گاز سراسر کشور با سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قیمت شارژ سیلندر گاز مایع 11 کیلویی از 3 هزار و 500 تومان به 3 هزار و 870  افزایش یافت.

وی افزود: معمولاً تعیین قیمت‌ها بر اساس قانون محاسبه مالیات بر ارزش افزوده و تغییرات عوامل تولید در سراسر کشور صورت می‌گیرد و تمام واحدهای صنفی موظف به رعایت قیمت‌های مصوب هستند، همچنین تمام مصرف‌کنندگان و عموم مردم استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و افزایش قیمت بیش از نرخ اعلام شده می‌توانند به سامانه 124 واحد بازرسی این سازمان گزارش خود را اعلام کنند تا نسبت به برخورد قانونی با متخلفان اقدام شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تنگستان نیز از جریمه یک میلیارد و 872 میلیون ریالی متخلفان بنگاه‌ها و واحدهای صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

حسین مجدنیا اظهار داشت: در شش ماه نخست سال ‌جاری بیش از 5 هزار و 55 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان تنگستان توسط واحد بازرسی و نظارت به منظور کنترل بر بازار صورت گرفته است.

وی گفت: در راستای این بازرسی‌ها 257 واحد صنفی متخلف شناسایی و به پرداخت جریمه یک میلیارد و 872 میلیون ریالی در حق دولت محکوم شدند.

این مسئول افزود: پرونده‌های تشکیل شده برای صدور رأی نهایی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تنگستان ارسال شده است.

مجدنیا با اشاره به اینکه بیشترین تخلفات کشف شده مربوط به گرانفروشی، عدم درج قیمت، ارائه نکردن فاکتور خرید و نداشتن پروانه کسب است اضافه کرد: در راستای تنظیم بازار، 71 تن گوشت مرغ و 94 تن برنج توسط عاملان شهرستان جذب و با نظارت دقیق بازرسان این اداره بین شهروندان توزیع شده است.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول