اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی نمین خبر داد

کشف ده‌ها قلم داروی قاچاق در نمین

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان نمین گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان نمین ده‌ها قلم دارو و آمپول قاچاق کشف شد.

کشف ده‌ها قلم داروی قاچاق در نمین

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ رسول سلحشور اظهار داشت: به دنبال وصول گزارش‌های مردمی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه فردی به صورت غیرمجاز و غیرقانونی اقدام به تهیه و فروش داروهای غیرمجاز در روستای حور می‌کند رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقامات قضایی ضمن دستگیری فروشنده غیرقانونی از منزل وی تعداد 74 قلم دارو، پماد و آمپول که به 30 هزار عدد می‌رسید کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نمین ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته فرد دستگیر شده به نگهداری و فروش دارو به صورت غیرمجاز به اهالی روستا اعتراف کرد.

سلحشور در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: فرد دستگیرشده همراه با داروهای مکشوفه قاچاق برای رسیدگی به مراجع قضایی منطقه معرفی شده است.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول