اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

ایجاد نمایشگاه و فروشگاه غذایی فصلی در کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از ایجاد نمایشگاه و فروشگاه غذایی فصلی در شهرستان کنگان با همکاری اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

ایجاد نمایشگاه و فروشگاه غذایی فصلی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدان‌شناس ظهر امروز در نشست تنظیم بازار کنگان اظهار داشت: دشمنان با تمام ظرفیت و توان برای مقابله با نظام اسلامی وارد میدان شده‌اند و فشار اقتصادی را افزایش می‌دهند.

وی افزود: نظام اسلامی همواره در برابر دشمنان سربلند بوده و همواره تیر دشمنان به سنگ خورده و اطمینان داریم بار دیگر شاهد ناکامی دشمنان و موفقیت ایران اسلامی خواهیم بود.

فرماندار کنگان با اشاره به افزایش قیمت برخی از اجناس در بازار بر لزوم برخورد جدی با متخلفان تاکید کرد و یادآور شد: هم‌اکنون با راه‌اندازی دوشنبه‌بازار، سه‌شنبه‌بازار، چهارشنبه‌بازار، پنج‌شنبه‌بازار و جمعه‌بازار شاهد تعدیل قیمت‌ها هستیم و مردم شهرستان کنگان باید خریدهایشان را از بازارهای روز شهرستان تامین کنند.

یزدان‌شناس تصریح کرد: قیمت اجناس در بازارهای روز در شهرستان کنگان مناسب‌تر است و خرید از این مراکز موجب تعدیل و جلوگیری از افزایش قیمت کاذب اجناس در دیگر بازارهای شهرستان کنگان می‌شود.

فرماندار کنگان با اشاره به تلاش مداوم دشمن برای ضربه زدن به ایران اسلامی گفت: وحدت و همدلی مردم با دولت نقطه عطف و قدرتی برای مقابله با فشارهای اقتصادی است.

وی بیان کرد: مردم و دولت در شرایطی که غاصبان دست به دست هم داده‌اند تا معادلات کشور را به هم بزنند باید با همدلی دست آنها را کنار بزنند.

یزدان‌شناس از ایجاد نمایشگاه و فروشگاه غذایی فصلی در شهرستان کنگان خبر داد و اذعان داشت: با هماهنگی اداره صنعت، معدن و تجارت، اصناف و اتحادیه تعاونی‌های شهرستان هر چه سریع‌تر نسبت به برپایی نمایشگاه و فروشگاه عرضه مستقیم کالا با قیمت مناسب اقدام کنند. 

وی افزود: باید دست به دست هم دهیم و با وحدت و همدلی برای موفقیت ایران اسلامی تلاش کنیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول