اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد صومعه‌سرا خبر داد

برگزاری نمایشگاه کاریکاتور «رسول مهربانی» در صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا از برگزاری نمایشگاه پوستر و کاریکاتور «رسول مهربانی» با مشارکت 24 کاریکاتوریست کشور در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه کاریکاتور «رسول مهربانی» در صومعه‌سرا

حسین شهیدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در صومعه‌سرا با اشاره به انتشار فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: انتشار این فیلم یک گستاخی و توهین بزرگ به اسلام و مسلمانان بوده که هرگز قابل بخشش نیست.

وی با بیان اینکه سکوت در برابر این اقدام تحقیرآمیز در هیچ شرایطی جایز نیست، تصریح کرد: دست‌های گره کرده از خشم مسلمانان باید محکم به طرف هتاکان و دست‌نشاندگان ساخت و انتشار این فیلم ضد اسلامی به حرکت در آید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا با قدردانی از حرکت منسجم و زنجیره‌ای مسلمانان در سراسر دنیا در برابر انتشار فیلم موهن آمریکایی‌ صهیونیستی به پیامبر مهر و خوبی‌ها، افزود: این راهپیمایی‌ها و مشت‌های گره کرده نشانه بیداری جهان اسلام و آشکار شدن چهره واقعی دولت‌های مستکبر  است.

این مسئول از برگزاری نمایشگاه پوستر، عکس و کاریکاتور در صومعه‌سرا خبر داد و گفت: این نمایشگاه با عنوان نمایشگاه «رسول مهربانی» و در راستای محکومیت عاملان ساخت و انتشار فیلم موهن ضد اسلامی و حمایت از پیامبر اکرم (ص) برگزار می‌شود.

شهیدزاده با اشاره به زمان و مکان برگزاری نمایشگاه مذکور در صومعه‌سرا اذعان کرد: نمایشگاه پوستر و کاریکاتور «رسول مهربانی» از 25 مهر جاری در سالن نمایشگاه «عباسیه کهن» واقع در اداره ارشاد صومعه‌سرا گشایش می‌یابد.

به گفته وی، بازدید از نمایشگاه در ساعات صبح و بعد ازظهر و به مدت یک هفته برای عموم آزاد است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه نمایشگاه کاریکاتور صومعه‌سرا با مشارکت 24 کاریکاتوریست کشور برپا می‌شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه 20 اثر برجسته تصویری به نمایش عموم گذاشته می‌شود.

این مسئول برپایی نمایشگاه مذکور در گیلان را دوره‌ای خواند و افزود: پیش از این، نمایشگاه کاریکاتور «رسول مهربانی» در سالن خاتم‌الانبیا (ص) رشت برپا شده بود.

شهیدزاده از برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر در صومعه‌سرا خبر داد و متذکر شد: این همایش با مشارکت ستاد امر به معروف و نهی از منکر صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

وی برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر را در 25 مهر جاری و همزمان با گشایش نمایشگاه کاریکاتور «رسول مهربانی» در صومعه‌سرا عنوان کرد و اذعان داشت: این همایش رأس ساعت 10 صبح تاریخ مذکور در سالن فارابی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول