اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

آمریکایی‏ها تمام تلاش خود را برای مقابله با اسلام انجام می‏دهند

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: آمریکایی‏ها همواره تمام تلاش خود را برای مقابله با اسلام انجام می‏دهند.

آمریکایی‏ها تمام تلاش خود را برای مقابله با اسلام انجام می‏دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام جواد عرب‏اسدی در جمع شماری از دست‏اندرکاران فرهنگی شاهرود، ضمن اشاره به اینکه سیاست‏های آشکار و پنهان دولت‏مردان آمریکا در راستای ترویج بیش از پیش «دین افیون ملت‏هاست»، اظهار داشت: سیاست‏مداران آمریکا بیشتر از برخی مسلمانان با اسلام و تاریخ اسلام، قدرت، توان و جاذبه‏های فرهنگ و تمدن اسلام ناب آشنایی دارند.

وی تصریح کرد: آمریکا دشمن اسلام و مسلمین است و از دشمن جز این انتظاری نیست که دست به چنین اقداماتی بزند و یقیناً این آخرین بار نیز نخواهد بود.

عرب‏اسدی افزود: سیاست فرهنگ و تمدن غرب به رهبری آمریکا زباناً و عملاً نشان داده شدیداً تحت تاثیر نظریه برخورد تمدن‏های ساموئل هانتینگتون است و این اقدام هم گامی در راستای تحقق آن نظریه شوم است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه سیاست‏مداران آمریکا بیشتر از برخی مسلمانان با اسلام و تاریخ اسلام، قدرت، توان و جاذبه‏های فرهنگ و تمدن اسلام ناب آشنایی دارند، تاکید کرد: آنها می‏دانند اسلام ناب که در شبه جزیره عربستان ظهور کرد، کمتر از نیم قرن ابرقدرت‏های زمان خود را نابود یا زمین‏گیر کرد.

وی عنوان کرد: با این شناخت، دشمن حق دارد که از احیای مجدد دین اسلام وحشت داشته باشد و از آن جا که استدلال و منطقی برای مبارزه با حقیقتی به نام فرهنگ و تمدن اسلامی ندارند، دست به توهین و فحاشی می‏زنند.

عرب‏اسدی همچنین ضمن تاکید بر اینکه فحاشی و توهین کار کسانی است که دلیل و استدلال ندارند، افزود: عقل چنین اجازه‏ای به ما نمی‏دهد؛ چراکه با فحاشی و توهین چیزی حل نمی‏شود. اگر استدلالی دارند، منطق و استدلالشان را رو کنند و گرنه به گفته آن بزرگ، فحاشی و توهین کار کسانی است که دلیل و استدلال ندارند.

وی ضمن بیان اینکه دشمن با این عمل قصد محک زدن مسلمانان را داشته، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش داشت بفهمد مسلمانان چقدر در مقابل اعتقاداتشان حساس هستند و چه عکس‏العملی نشان خواهند داد و اعتقادات آنها چقدر برایشان مهم است.

این کارشناس مسائل سیاسی معرفی هر چه بیشتر اسلام ناب محمدی عاری از خرافات و بدعت‏ها را عامل شکست دشمن دانست و تصریح کرد: باید همان‏گونه که امام رضا(ع) می‏فرماید اگر مردم با زیبایی‏های سخنان ما آشنا شوند، از ما پیروی خواهند کرد؛ مردم را با زیبایی‏های دین و سخنان ائمه و به خصوص پیامبر اکرم(ص) آشنا کنیم.

عرب‏اسدی در پایان گفت: عکس‏العمل سریع بدون تاخیر و افشاگری و تحلیل درست و منطقی راه مقابله با این گونه حرکات دشمن است و این قبیل حرکات هر چند با موفقیت صورت بگیرد، جز خواری عوامل دست‏اندرکار آن چیزی به دنبال نخواهد داشت.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول