اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

استقبال بی‌نظیر از رهبری انقلاب سحر دشمن را باطل کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه خلخال گفت: استقبال بی‌نظیر مردم خراسان شمالی از رهبر معظم انقلاب جوسازی‌های کاذب و سحر دشمن را باطل کرد.

استقبال بی‌نظیر از رهبری انقلاب سحر دشمن را باطل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال اظهار داشت: استکبار و ایادی آنها خیال می‌کردند با این وضعیت اقتصادی هیچ کس حاضر به حضور در مراسم استقبال از مقام عظمای ولایت نمی‌باشد اما مردم خراسان شمالی حماسه آفریدند و عشق و ارادت خود را به انقلاب و ولایت فقیه نشان دادند.

وی تصریح کرد: آنها نشان دادند که همیشه در کنار ولایت و تبعیت از اصول انقلاب و حفظ ارزش‌های اسلام هستند و به یقین ثمره و نتیجه این سفر تحکیم بیشتر امت اسلامی می‌باشد.

رشتبری در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: با اقدامات مناسب نیروهای حزب‌الله امنیت آهنین رژیم صهیونیستی زیر سئوال رفت و آنها فهمیدند که در برابر قدرت ایمان مردم نمی‌توانند مقابله به مثل کنند.

به گزارش فارس، خطیب جمعه خلخال اضافه کرد:‌ توانمندی نیروهای حزب‌الله در کنار عنایت و توجه خداوند متعال سبب پیروزی آنها در برابر نظام‌های شیطانی شد به طوریکه این رژیم جعلی حتی فکر این توانمندی حزب‌الله را نمی‌کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به هفته کاهش بلایای طبیعی اشاره کرد و ادامه داد: از یاد بردن نیازمندان جامعه و فراموش کردن صدقه و سیر به سوی گناه سبب نازل شدن بلا از سوی خداوند می‌شود که همه وظیفه داریم با رفع نیاز محرومان و پرداخت صدقه بلاها را دفع کنیم.

رشتبری هفته بهداشت روانی و روز جهانی نابینایان را یادآور شد و گفت: خداوند متعال نعمت‌های گرانبهایی را در زندگی به ما عطا کرده است و ما باید شاکر و قدردان این نعمت‌های بی‌پایان باشیم.

وی همچنین هفته پیوند اولیا و مربیان و نقش والدین را در تربیت صحیح فرزندان یادآور شد و افزود: مدرسه پل ارتباطی دانش‌آموزان و فرزندان با خانواده است و این دو نهاد مدرسه و خانواده در کنار هم در تربیت فرزندان نقش اساسی ایفا می‌کنند.

رشتبری بیان کرد: اگر در تاریخ بخواهیم بهترین و موفق‌ترین زوج را معرفی کنیم جز حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) را نمی‌توان نام برد که با الگوی زندگی ساده خود برای مردان و زنان ما اسوه هستند.

وی خطاب به پدران و مادران تصریح کرد: ساده‌زیستی و شروع زندگی با کمترین امکانات از خصوصیات آن ائمه اطهار است که باید خانواده‌ها نیز با توجه به وضعیت جوانان در امر ازدواج آسان‌گیری کرده و امکان ازدواج سهل و آسان را فراهم آورند.

رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود به حضور آگاهانه مردم فهیم خلخال در تحریم جستجوگر گوگل خاطرنشان کرد: مردم مسلمان ایران و شهر خلخال در پاسخ به جسارت دشمنان ایران و اسلام در توهین به پاک‌ترین شخصیت اسلام همدل و متحد هستند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول