اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوثر:

حضور آحاد مردم در استقبال از مقام معظم رهبری شوق‌آفرین بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان کوثر گفت: حضور آحاد مردم در استقبال از مقام معظم رهبری در خراسان شمالی برای همه مردم ایران شوق‌آفرین و تحسین‌برانگیز بود.

حضور آحاد مردم در استقبال از مقام معظم رهبری شوق‌آفرین بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کوثر اظهار داشت: دشمنان از ماه‌های گذشته سعی می‌کردند تا یک رخنه و فاصله بین نظام با مردم بیندازند و با به میان کشیدن مشکلات اقتصادی فضای کاذبی را در جامعه به وجود آورند اما نهایت ذوق و علاقمندی مردم ایران به ولایت و رهبر خود نشان داد که همه این حرکت‌های خبیث شکستنی است.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد:‌ مردم با این حضور بی‌نظیر در حقیقت مهر اعتماد و اعتقاد دیگر به نظام و مسئله ولایت فقیه زدند و به دنیا ثابت کردند که این انقلاب برخلاف ادعای دشمنان از یک اندوخته و ذخیره ارزشمند در دفاع از مبانی اعتقادی و اسلامی برخوردار است.

عبداللهی در بخش دیگری از سخنان خود تلاش غرب و نظام جعلی رژیم صهیونیستی را در به انزوا کشیدن جمهوری اسلامی ایران شکستنی توصیف کرد و افزود: رژیم صهیونیستی امروز در سراشیبی سقوط قرار گرفته و آمریکا هر چه تلاش می‌کند تا امنیت این رژیم جعلی را برقرار کند در این کار خود ناکام می‌ماند.

این مسئول خاطر نشان کرد: در این اوضاع و احوال جبهه استکبار از سوی دیگر هدف شیطانی خود را در اقدامات اهانت‌آمیز به ساحت نبی مکرم اسلام و مقدسات اسلام دنبال می‌کند اما نمی‌داند که خروش امت اسلامی تمام حرکت‌های آنها را ناکام می‌گذارد.

به گزارش فارس، امام جمعه کوثر در ادامه سخنان خود فرا رسیدن دهه ذی‌حجه و فضیلت‌های این ایام را یادآور شد و اضافه کرد: ماه ذی‌حجه به ویژه دهه اول آن در روزه‌داری، صدقه دادن و عبودیت الهی فضیلتی بی‌پایان دارد که همه وظیفه داریم قدر این ایام را بهتر دانسته و خودمان را با ارزش‌های اسلامی بیشتر آشنا کنیم.

وی سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) را گرامی داشت و بیان کرد: مشکلی که امروز در ازدواج جوانان دچار آن شدیم سخت‌گیری برخی از خانواد‌ه ها در این باب است در حالی که رفتار عاقلانه و تسهیل‌گرانه در این زمینه می‌تواند بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی را برطرف کند.

عبداللهی همچنین هفته پیوند اولیا و مربیان را گرامی داشت و یادآور شد: آنچه که در این پیوند مهم و ارزشمند به نظر می‌رسد توجه خانواده‌ها به تربیت صحیح فرزندان در کنار مدارس و محیط‌های آموزشی است که باید به سرعت و با جدیت تربیت شوند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول