اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک ـ 249

اقلامی: مسئولیت‌پذیری و تعاون در تئاتر نهفته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: در ذات تئاتر مفاهیمی مانند تعاون و مسئولیت‌پذیری نهفته است و از طریق اجرای نمایش می‌توان این مفاهیم را به مخاطب القا کرد.

اقلامی: مسئولیت‌پذیری و تعاون در تئاتر نهفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان، مسعود اقلامی با اشاره به اینکه همدان امتحان خود را در برگزاری جشنواره‌های مختلف به خوبی پس داده است، اظهار کرد: همدان به عنوان یک استان فرهنگی همواره در این زمینه خوش درخشیده است.

وی با بیان اینکه باید از طریق مفاهیم آموزشی و تربیتی تئاتر، کودکان و نوجوانان را برای زندگی آینده آماده کرد، افزود: تئاتر در شکل‌گیری شخصیت بچه‌ها بسیار اثرگذار است زیرا از این طریق می‌توان آنها را با مباحث فرهنگی، آموزشی و انسانی آشنا کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه کار تئاتر در ذات خود مفاهیمی مانند تعاون و مسئولیت‌پذیری را نهفته دارد، خاطرنشان کرد: از طریق هنر زنده تئاتر می‌توان این مفاهیم را به مخاطب القا کرد.

وی با بیان اینکه آشنایی با قابلیت‌های فرهنگی و توریستی همدان از دیگر اثرات برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان است، بیان کرد: ایجاد فضای شاد و پرنشاط از دیگر اثرات برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول