اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان:

توسعه ورزش نابینایان کردستان در گرو توجه فدارسیون است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: توسعه ورزش نابینایان در این استان در گرو توجه فدراسیون است.

توسعه ورزش نابینایان کردستان در گرو توجه فدارسیون است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهران تیشه‌گران در همایش کوهپیمایی نابینایان و کم‌بینایان در سنندج، اظهار کرد: تربیت داور و مربی بین‌المللی با حمایت فدراسیون موجب پیشرفت و توسعه ورزش نابینایان استان می‌شود.

به گفته وی، تعامل هرچه بیشتر هیئت‌های ورزشی با فدراسیون ضمن جذب اعتبارات و امکانات بیشتر زمینه برگزاری کلاس‌های آموزشی مرتبط را برای ارتقای سطح توانمندی ورزشکاران فراهم خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه هیئت‌ها پایگاه ارزشمندی برای تحقق اهداف فدراسیون‌ها هستند، خاطرنشان کرد: هیئت ورزش نابینایان استان از جایگاه خوبی در سطح کشور برخوردار است و حمایت بیشتر فدراسیون می‌تواند موجب ارتقا هرچه بیشتر جایگاه این هیئت شود.

به گفته تیشه‌گران، ورزش نابینایان استان به دلیل تلاش‌ و پشتکار خوب ورزشکاران موقعیت‌های خوبی را برای ورزش استان به دست آورده و در حال حاضر بهترین سالن ورزشی استان را در اختیار دارد.

وی افزود: سالن 2 هزار نفری ورزش نابینایان استان در حال حاضر شرایط و امکانات لازم برای خدمت به ورزش‌های فدراسیون را دارد و حمایت بیشتر این فدراسیون موجب توسعه و تقویت این ورزش در استان خواهد شد.

به گفته وی، این سالن ورزشی ظرفیتی ارزشمند برای توسعه دیگر رشته‌های ورزشی در این استان است که باید مورد توجه فدراسیون نابینایان قرار گیرد.

گفتنی است؛ این همایش به مناسبت روز جهانی نابینایان و همچنین گرامیداشت روز ورزش و تربیت بدنی با هدف ترویج فرهنگ ورزش در بین این قشر با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان در سنندج برگزار شد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول