اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنایع و معادن استان اصفهان خبر داد

حق برداشت از معدن شن و ماسه شرق اصفهان کاهش یافت

خبرگزاری فارس: معاون سازمان صنایع و معادن استان اصفهان گفت: برداشت پراکنده 100 دستگاه کامیون از معادن شن و ماسه با نظارت‌های صورت گرفته اکنون به روزی 50 بار برداشت رسیده است.

حق برداشت از معدن شن و ماسه شرق اصفهان کاهش یافت

بهمن پرویزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد آخرین وضعیت معادن شن و ماسه اظهار کرد: بسیاری از کارشناسان برای این موضوع اظهار نظر می‌کردند، اما پس از اعلام ماده قانونی ساماندهی این وضعیت، مشکل به مرور حل شد.

وی افزود: در منطقه شرق اصفهان مشکلات تا حدی حل شده است، چنان که تمام واحدهای متقاضی شن و ماسه را در نقطه‌ای به نام فساران جمع کرده‌ایم.

معاون صنایع و معادن استان اصفهان تصریح کرد: همچنین در نقاطی که منابع طبیعی اعلام کرده بود دیگر مجوزی را تمدید نکردیم.

وی ادامه داد: اکنون با نظارت مستقیم سازمان صنایع معادن، کامیون‌داران در طول شبانه‌روز و بر اساس شورای برنامه‌ریزی از یک نقطه حق برداشت شن و ماسه دارند.

پرویزی گفت: برداشت پراکنده روزانه 100 دستگاه کامیون شن و ماسه با نظارت‌های حاصله به 50 بار برداشت رسیده است.

این مسئول با بیان اینکه این کامیون‌ها از یک مسیر حق رفت و آمد دارند، تصریح کرد: با این کار قصد داریم وضعیت زمین مکان دیگری دست‌خوش تغییر نگردد.

معاون صنایع و معادن استان اصفهان در مورد معاون گچ و آهک اضافه کرد: معادن گچ و آهک به طور کلی تعطیل شده، اما به آن‌ها فرصت داده شد تا پایان شهریور ماه دپوی خود را برداشت نمایند و پس از آن در صورت ادامه فعالیت برق آنها قطع شود.

پرویزی در مورد کارگاه‌های آجر مستقر در محمدآباد اذعان داشت: این کارگاه‌ها را به صورت کامل تعطیل کرده‌ایم و خاک‌برداری در آن محل نیز ممنوع شده است.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول