اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی شادگان:

32 هزار تن محصول از نخلستان‌های شادگان برداشت شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی شادگان گفت: امسال 32 هزار تن محصول از نخلستان‌های این منطقه برداشت شد.

32 هزار تن محصول از نخلستان‌های شادگان برداشت شد

علی حمدانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: برداشت خرما از سطح 10 هزار هکتار نخیلات شهرستان شادگان به اتمام رسیده و طی آن 32 هزار تن محصول از نخلستان‌ها برداشت شده است.

وی افزود: خرمای درجه یک این شهرستان با قیمت توافقی هر کیلو 620 تومان و خرمای درجه دو با قیمت 540 تومان از کشاورزان خریداری می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی شادگان خاطر نشان کرد: در این شهرستان‌ ارقام مختلفی از خرما شامل استعمران، گنتار، حلاوی، دیری و برحی دیده می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 320 کیلوگرم بسته‌بندی خرما در شادگان وجود دارد که عملیات خرید توسط این کارگاه‌ها در حال انجام است.

این مسئول اظهار کرد: سطح اراضی قابل برداشت شهرستان 10 هزار هکتار بوده که امسال با تمام شدن فصل برداشت خرما، محصول برداشت شده از نخلستان‌ها به 32 هزار تن رسیده است.

حمدانیان در پایان گفت: همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی محصولات کشاورزی و رفع مشکلات پیش‌روی کشاورزان در این شهرستان است.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول