اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش مازندران:

مدارس ‌سیل‌زده بهشهر برای بازگشایی دوباره آماده می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: مدارس ‌سیل‌زده بهشهر برای بازگشایی دوباره آماده می‌شود.

مدارس ‌سیل‌زده بهشهر برای بازگشایی دوباره آماده می‌شود

حسنعلی شیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اعلام اینکه فقط مدارس شهرستان بهشهر در سطح استان مازندران بر اثر جاری شدن سیل تعطیل است، اظهار داشت: مشکل سیلاب در شهرستان بهشهر منجر به تعطیلی مدارس این شهرستان شد.

وی با اشاره به اینکه از شب گذشته در فرمانداری شهرستان بهشهر ستاد بحران تشکیل شد، تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده و تصویب ستاد بحران، مدارس بهشهر تعطیل اعلام شد.

شیری خاطرنشان کرد: از سوی اداره کل آموزش و پرورش مازندران، مسئول اداره تعاون و پشتیبانی این اداره کل در شهرستان بهشهر مستقر و اکیپ نظارتی که شامل رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان و مدیرکل نوسازی مدارس استان می‌شود برای وضعیت مدارس و ارزیابی خسارت در این شهرستان سیل‌زده اعزام شدند.

این مسئول ادامه داد: آماده‌سازی دوباره مدارس بهشهر برای حضور دانش‌آموزان در سر کلاس درس از اقداماتی است که اداره کل آموزش و پرورش در حال انجام آن است.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر مشکل بارندگی که منجر به تعطیلی مدارس در سطح استان شود به جزء بهشهر نداشتیم، گفت: همه مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها با فرمانداری‌ها جلسه‌ای تشکیل دادند که اگر قرار است تعطیلی مدارس در شهری صورت گیرد با هماهنگی ستاد بحران آن شهرستان انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: بر اساس گزارشی که صبح به ما اعلام شد، شهرستان نکا به دلیل مجاورت با بهشهر و یا دو نواحی آموزش و پرورش شهرستان ساری به جزء آبگرفتگی در یک مدرسه میاندرود، مورد خاصی به ما اعلام نشد.

این مسئول گفت: شرایط جوی در غرب مازندران به نسبت مساعدتر از شرق مازندران است.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش مازندران اذعان داشت: ارتباط ما با تمامی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها به صورت آنلاین است.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول