اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر:

نمایش‌های راه‌یافته به جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر مشخص شدند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر گفت: نمایش‌های راه‌یافته به دهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر مشخص شدند.

نمایش‌های راه‌یافته به جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر جواد جمیری صبح امروز در جمع خبرنگاران، اسامی نمایش‌های راه‌یافته به بخش مسابقه دهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر را اعلام کرد.

وی تصریح کرد: نمایش‌های «زیر باران از تو می‌خوانم» به کارگردانی لقمان بحرانی از دیر، «گاومیش‌ها» به کارگردانی حامد مهینی از جزیره خارک، «شیوع درد تاریخ» به کارگردانی سعید گلچمن از اهرم، «هامبورگ، بصره، قوچان» به کارگردانی فضل‌الله عمرانی از دیر، «شعله‌های موج و بادبان ما» به کارگردانی اسماعیل شهرستانی از بوشهر، «سرهنگ مسلسل،جاده» به کارگردانی راضیه زارعی از گناوه و «کوارتت پر» به کارگردانی کاظم ارجمندنیا از بوشهر به عنوان هفت نمایش برگزیده هیئت بازبین جشنواره تئاتر بسیج در استان بوشهر انتخاب شدند.

جمیری گفت: این نمایش‌ها از بین بیش از 24 متن رسیده به دبیرخانه و 16 نمایش بازبینی شده انتخاب شده‌اند و قرار است در طول جشنواره تئاتر بسیج به اجرا درآیند.

وی استقبال از جشنواره امسال را نسبت به سال‌های گذشته خوب توصیف کرد و افزود: کیفیت آثار ارائه شده نسبت به سال‌های گذشته بسیار پیشرفت داشته است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر گفت: وظیفه بازبینی آثار نمایشی متقاضی در جشنواره تئاتر استان بوشهر را علیرضا میرشکاری، مرتضی فیروزی و خداداد رضائی بر عهده داشتند و از شش شهرستان استان هنرمندان متقاضی شرکت در جشنواره بودند.

وی افزود: دهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج در روزهای 7 الی 10 آبان به دبیری محمد مظفری مسئول انجمن بسیج هنرمندان استان بوشهر در بندر گناوه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول