اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سرلشکر فیروزآبادی:

بیانات رهبر انقلاب در خراسان شمالی راهبرد و فرمان عملیاتی است

خبرگزاری فارس: رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی راه را برای دستگاه‌های نظارتی و مردم حاضر در صحنه برای نظارت بر کار مسئولان و شناسایی انحرافات و مقابله صحیح با آن ابلاغ فرمودند.

بیانات رهبر انقلاب در خراسان شمالی راهبرد و فرمان عملیاتی است

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح، با سپاس از استقبال باشکوه و بی‌نظیر مردم خراسان شمالی از سفر نورانی و پربرکت رهبر عزیز انقلاب حضرت امام خامنه‌ای به خطه پرنشاط باب‌الرضا(ع) گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این استان همه تدبیر، راهبرد و فرمان عملیاتی است.

وی افزود: آنچه ایشان در جمع مردم در بجنورد و اسفراین فرمودند، نقشه راه و تدابیر عملیاتی و راهبردهای روشن برای مسئولان کشور و همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی برای پیشرفت کشور در سال جاری و سال‌های آینده است. همچنین معظم‌له راه را برای دستگاه‌های نظارتی و مردم حاضر در صحنه برای نظارت بر کار مسئولان و شناسایی انحرافات و مقابله صحیح با آن را ابلاغ فرمودند.

فیروزآبادی در ادامه تصریح کرد: نکته و چراغ روشن دیگری که نائب امام زمان(ع) در این استان روشن فرمودند کتاب مرجعی بود که در بیاناتشان برای نخبگان و فرهیختگان و فعالان در تحول علوم انسانی باز فرمودند و عناوین زیادی را برای پژوهش و تحقیق و تالیف و کرسی‌های نظریه پردازی و کرسی‌های آزاد اندیشی گشودند.

 رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: امیدواریم مسئولان مربوط با تدوین و چاپ مجموعه‌های فرمایشات معظم له در این سفر، این کتاب مرجع را برای استفاده عموم منتشر کنند و با آغاز نهضتی عظیم بر پایه آن کار بزرگ تدوین فرهنگ پرمحتوای اصول تحول فرهنگی یعنی خردورزی، اخلاق و حقوق اجتماعی اسلام انجام شود و با نقد فرهنگ غربی و وارداتی، فرهنگ اصیل انقلاب اسلامی به مردم و حرکت عظیم بیداری اسلامی در جهان ارائه شود و این بالاترین خدمتی است که در عصر انتظار می‌توان برای زمینه سازی ظهور انجام داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول