اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

مردم شیروان در استقبال از رهبر انقلاب سنگ تمام می‌گذارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیروان گفت: مردم این دیار در استقبال از رهبر انقلاب سنگ تمام می‌گذارند.

مردم شیروان در استقبال از رهبر انقلاب سنگ تمام می‌گذارند

حجت‌الاسلام حسین کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان با بیان اینکه مردم این شهرستان برای استقبال از رهبر انقلاب بی‌صبرانه انتظار می‌کشند، افزود: بی تردید مردم ولایت‌مدار شیروان با استقبال گرم و پرشور از مقام معظم رهبری، یک روز تاریخی را در کارنامه خود ثبت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب صبح فردا در ورزشگاه کارگران شیروان با مردم دیدار خواهند کرد، گفت: امیدواریم این لحظات انتظار سریع‌تر به اتمام رسیده و مردم این شهرستان فردا جمال یار را به نظاره بنشینند.

امام جمعه شیروان با گرامیداشت حضور مقام معظم رهبری در بجنورد و اسفراین به مردم شهیدپرور افزود: قطعاً این حضور رهبری مایه عزت و سرافرازی اسلام و این دیار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمهیدات زیادی برای سفر رهبری به شیروان دیده شده است، تصریح کرد: همه مردم و مسئولان در قالب کمیته‌های مختلف استقبال از رهبری، آستین همت را بالا زده‌اند و با مژه چشم غبار از سر راه رهبری می‌گیرند و با دل بی‌قرار برای زیارت یار لحظه‌شماری می‌کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان گفت:‌ اکنون ما همه آمادگی داریم تا از رهبری استقبال باشکوهی انجام داده و در مراسم دیدار حضور یابیم.

کوثری یادآور شد: ان‌شاءالله تجلی حضور مردم شیروان در روز دوشنبه رقم خواهد خورد و مردم این شهرستان یک روز تاریخی را در کارنامه این منطقه ثبت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: اگر تجلی و حضور برای استقبال از رهبری در شیروان بیشتر از بجنورد نباشد، قطعا کمتر نخواهد بود.

امام جمعه شیروان اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب که نائب امام زمان (عج) محسوب می‌شوند، در زمان حضور خود در شیروان با بیانات ارزشمند و شیوای خود ما را هدایت خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه اطاعت از رهبری یک مسئولیت شرعی و الهی است، خاطرنشان کرد: تاکنون ملت ما در دفاع از ولایت سنگ تمام گذاشته‌اند و ناخدای کشتی نجات‌بخش از فتنه‌ها، کلام رهبری است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول