اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب طبس:

4 قاچاقچی در طبس اعدام شدند

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب اسلامی طبس از اجرای حکم اعدام چهار نفر قاچاقچی مواد مخدر در محل زندان این شهرستان خبر داد.

4 قاچاقچی در طبس اعدام شدند

عبدالجواد پارسافر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس درباره اعدام 4 نفر قاچاقچی مواد مخدر در طبس، اظهار داشت: 4 متهم به نام‌های «تاج‌محمد.ب»، «علی.ب»، «حسین.ب»، و «محمد.ب» به جرم مشارکت در حمل مقدار 190 کیلو و 300 گرم مواد مخدر از نوع مرفین به وسیله 7 نفر شتر، در اسفندماه سال 1387 در منطقه گرم و سرد زنوغان طبس دستگیر شدند.

وی ادامه داد: پس از رسیدگی، این 4 نفر براساس رأی صادر شده در تاریخ یکم اردیبهشت سال 1389 از سوی شعبه ویژه دادگاه انقلاب یزد مستقر در طبس به اعدام محکوم شدند که این رأی در تاریخ 26 مرداد 1389 به وسیله دادستانی کل کشور تأیید شد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان طبس اضافه کرد: در ادامه هر یک از این افراد طی 4 مرتبه از کمیسیون‌های عفو استان یزد و کشور تقاضای عفو و تخفیف مجازات کردند که به علت مقدار زیاد مواد کشف شده با این تقاضا مخالفت شد.

وی یادآور شد: این 4 نفر قاچاقچی پس از طی مراحل قانونی در سحرگاه روز یکشنبه 23 مهر 1391 به دار مجازات آویخته شدند.

پارسافر افزود: این 4 قاچاقچی علاوه بر این، در حمل 410 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک نیز مشارکت داشته‌اند که بابت آن همگی به حبس ابد محکوم شده بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ در سحرگاه روز سوم مهرماه سال جاری نیز حکم اعدام سه قاچاقچی دیگر به نام‌های «ن.م» با 850 گرم، «ش.پ» با 770 گرم و «ض.ن» با 870 گرم موادمخدر از نوع مرفین و هروئین، که در سال 1388 به جرم حمل و نگهداری مواد مخدر از طریق انبار در معده دستگیر شده بودند، در محل زندان طبس به اجرا درآمد.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول