اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شطرنج استان قم:

تربیت بدنی قم شگفتی‌ساز لیگ برتر شطرنج می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شطرنج استان قم گفت: اگر نتایج و روند موفقیت‌آمیز تیم در نیم فصل دوم ادامه یابد امسال تربیت بدنی قم شگفتی‌ساز لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور می‌شود.

تربیت بدنی قم شگفتی‌ساز لیگ برتر شطرنج می‌شود

حسین رحمتی‌نشاط امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از شروع خوبی که در آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور داشتیم، نتایج هفته پایانی دور رفت نیز برای تیم تربیت بدنی قم موفقیت‌آمیز بود.

وی ادامه داد: ما چهارمین حضور در لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور در جمع چهره‌های مطرح کشور و استاد بزرگان شطرنج را تجربه می‌کنیم و طبیعی است که از استان قم انتظار نمی‌رود تیمی در حد و اندازه‌های قهرمانی داشته باشد.

رئیس هیئت شطرنج استان قم افزود: با این حال تیمی در این چند فصل روانه لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور کرده‌ایم که نه تنها در جدال با رقبای مطرح و سرشناس خود حریف دست و پا بسته‌ای نبوده بلکه یک مدعی قهرمانی نشان داده است.

وی اضافه کرد: امسال تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور افزایش یافته‌اند و چهره‌های مطرح شطرنج کشور نیز در تیم‌های مختلف عضویت دارند، به همین خاطر سطح مسابقات لیگ برتر افزایش یافته و کار برای قهرمانی سخت به نظر می‌رسد.

رحمتی نشاط بیان داشت: با این حال ما هیچگاه صحبت از قهرمانی تربیت بدنی قم در لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور نکرده‌ایم که مبادا انتظارات را بی‌دلیل بالا ببریم اما نفرات تیم تربیت بدنی قم توانایی‌های خود را به خوبی نشان می‌دهند و قم را در شطرنج کشور مطرح می‌کنند.

وی بیان داشت: امسال مسابقات سوپر لیگ شطرنج باشگاه‌های کشور با شرکت 13 تیم به شکل دوره‌ای و به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود تا چهره قهرمان مشخص شود که در این بین تیم شطرنج تربیت بدنی قم نیز یکی از تیم‌های قوی و آماده است.

رئیس هیئت شطرنج استان قم عنوان کرد: تیم شطرنج تربیت بدنی قم مسابقات دور رفت فصل جاری لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور را در بین 13 تیم شرکت کننده با کسب رتبه ششم و در فاصله امتیازی اندک نسبت به تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی به پایان رساند.

وی تصریح کرد: با توجه به عملکرد بسیار خوبی که شطرنج‌بازان تیم تربیت بدنی قم در دور رفت لیگ برتر داشتند و در مرحله برگشت نیز یکی از مراحل این فصل را میزبانی خواهیم کرد می‌توانیم به جمع مدعیان قهرمانی برسیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول