اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد

اشتغال 40 درصد نیروی بومی پیمانکاری در مجتمع گاز پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در مجتمع پارس جنوبی 2 هزار و 600 نفر نیروی رسمی داریم و 6 هزار نفر نیروی پیمان‌کاری و در حال حاضر بالغ بر 40 درصد نیروی بومی پیمانکار داریم.

اشتغال 40 درصد نیروی بومی پیمانکاری در مجتمع گاز پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه علی‌اکبر شعبان‌پور صبح امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرعملیات مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز کشور است و در سال تولید ملی اهمیت زیادی دارد.

مدیر عامل مجتمع گازی با اشاره به دوستی و آشنایی سی و چند ساله با مهندس عنایت‌اللهی(مدیر سابق عملیات پارس جنوبی) افزود: در همان زمان ورودم به شرکت ملی گاز که هم‌زمان بود با انقلاب اسلامی با مهندس عنایت‌اللهی آشنا شدم و سال‌هاست که با ایشان دوستی و آشنایی دارم و از نزدیک شاهد زحمات بی‌شائبه‌ وی در پالایشگاه‌های بید بلند، شهید هاشمی‌نژاد، فجر جم و مجتمع گاز پارس جنوبی بوده‌ام و توفیق بسیار بزرگی بوده که در همه‌ این سال‌ها کنار ایشان بوده و با ایشان کار کرده‌ام.

وی خاطر نشان کرد: چیزی که هم من و هم جناب عنایت‌اللهی به آن افتخار می‌کنیم، شما کارکنان سخت‌کوش و بادانشی هستید که ما به نوعی شما را حاصل زحمات و تربیت خودمان می‌دانیم.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن تشکر از تلاش‌های مهندس عنایت‌اللهی برای سربلندی مجتمع گفت: من بر خود لازم می‌دانم که از مهندس عنایت‌اللهی به خاطر تمامی زحماتی که در طول این سال‌ها برای مجموعه‌ی ما کشیده‌اند تشکر کنم و امیدوارم که ایشان در تمامی مراحل زندگی‌شان موفق بوده و در صحت و سلامت باشند.

شعبان‌پور با اشاره به تعداد نیروهای شاغل در پارس جنوبی بیان کرد: اشتغال 8 ‌هزار و 600 نفر در مجتمع گاز پارس جنوبی نشان‌دهنده جایگاه این مجتمع است.

وی یادآور شد: ما در مجتمع 2 هزار و 600 نفر نیروی رسمی داریم و 6 هزار نفر نیروی پیمان‌کاری که در قالب همان طرح 50 درصد جذب نیروی بومی، در حال حاضر بالغ بر 40 درصد نیروی بومی پیمان‌کار داریم و این قول را داده‌ایم که در افتتاح پالایشگاه‌های جدید این مقدار باقیمانده را هم جبران کنیم و به 50 درصد نیروی بومی برسیم.

شعبان‌پور اذعان داشت: در جذب سال گذشته‌ نیروهای رسمی نیز این 50 درصد را به ‌طور کامل رعایت کرده‌ایم و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

مدیر جدید عملیات مجتمع نیز در این آیین با اشاره به خدمات مهندس عنایت‌اللهی در صنعت نفت و گاز گفت: من زمانی‌ که به پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد رفتم چیزهای زیادی در خصوص توانایی‌ها، تلاش‌ها و دانش مهندس عنایت‌اللهی شنیدم ولی هیچ‌وقت قسمت نشد که ایشان را ملاقات کنم تا زمانی‌که به این‌جا آمدم و اتفاق بزرگ و خجسته‌ای بود که توانستم چند روزی را همراه ایشان باشم.

محمد منبتی تصریح کرد: یکی از کارهای بسیار بزرگ و ارزشمند ایشان، قرار دادن افراد بزرگ و کاردان در مجموعه است که کارشان را خوب بلدند و نیازی به بازنگری در کارشان نیست و این باعث خوش‌بختی من است که با چنین نیروهایی کار می‌کنم.

مدیر سابق عملیات مجتمع نیز ضمن تشکر از برگزاری این مراسم اظهار داشت: من همیشه در زندگی‌ام سعی کرده‌ام که با سخت‌کوشی تمام کار کنم، از ابتدای فعالیتم در پالایشگاه بید بلند و بعد از آن در خط لوله که با جنگ تلاقی پیدا کرد و کار بسیار سخت و مهم و حساس بود.

احمد عنایت‌اللهی گفت: پس از آن نیز که به پالایشگاه خانگیران رفتم و در کنار همه‌ این‌ها حضور من در کنار بزرگان صنعت نفت و گاز بود که برایم همراه با خاطرات به یاد ماندنی و تجربیات فراوانی بوده است.

وی افزود: هر کسی که با شما همکاران عزیز در مجموعه‌ وزین مجتمع گاز پارس جنوبی کار کند مطمئنا به این همکاری افتخار خواهد کرد و من واقعا به تمام این سال‌ها همکاری‌ با شما افتخار می‌کنم و مطمئنم که همیشه سرافراز و سربلند خواهید بود.

مدیر عملیات پیشین مجتمع خاطر نشان کرد: نکته‌ مهمی که باید در این‌جا مطرح کنم این است که اگر دوباره متولد شوم همین راهی را انتخاب می‌کنم که امروز در پایانش ایستاده‌ام چون دوران کاری من بسیار عزیز و ارزشمند بوده و من به تمام سال‌ها و لحظات کاری‌ام افتخار می‌کنم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول