اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

سیب زمینی چهارمحال و بختیاری صادر می‎شود

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از اعلام فراخوان صادرکنندگان سیب‌زمینی در این استان خبر داد.

سیب زمینی چهارمحال و بختیاری صادر می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رحمت‌الله صفری ظهر امروز در نشست تنظیم بازار این استان با اعلام این خبر اظهار داشت: صادرکنندگانی که تمایل به خرید و صادرات محصول سیب‌زمینی از این استان را دارند باید تا 15 آبان‌ماه به معاونت بازرگانی داخلی و تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه این فراخوان به درخواست سازمان جهاد کشاورزی استان آغاز شده است، افزود: این فراخوان با هدف توسعه صادرات غیرنفتی، ایجاد بازارهای هدف جدید، حذف واسطه‌ها و افزایش درآمد کشاورزان انجام شده است.

صفری همچنین از آغاز فراخوان واحدهای صنفی استان چهارمحال و بختیاری برای دریافت سهمیه برنج وارداتی خبر داد و گفت: واحدهای صنفی و اتحادیه خوار و بار فروشان استان می‌توانند برای جذب این سهمیه تا 30 مهرماه به سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری مراجعه کنند.

معاون بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: صاحبان واحدهای صنفی می‌توانند برنج سهمیه استان را به نرخ هر کیلوگرم 650 تومان خریداری کنند.

صفری تصریح کرد: مردم استان نیز می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های منتخب هر کیلوگرم برنج وارداتی را در شهرکرد 770 تومان و در شهرستان‌ها 780 تومان خریداری کنند.

وی افزود: فروشگاه‌های منتخب با نصب پارچه نوشته شده، مشخص می‌شوند.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول