اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر:

زورخانه مشگین‌شهر احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر از احداث زورخانه مشگین‌شهر با هدف ساماندهی و تجمیع فعالیت‌های ورزشکاران باستانی در این شهرستان خبر داد.

زورخانه مشگین‌شهر احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فضایل عزیزی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی مشگین‌شهر اظهار داشت: ورزشکاران باستانی در شهرستان مشگین‌شهر مورد حمایت قرار می‌‌گیرند و در اولین گام این حمایت در نظر داریم زورخانه‌ای را در مشگین‌شهر احداث کنیم.

وی با بیان اینکه ورزشکاران ما علاوه بر پرورش روحیه قهرمانی روح ایثار و پهلوانی را نیز در خود تقویت کرده‌اند، افزود: احداث این زورخانه می‌تواند در کوتاه مدت شهرستان مشگین‌شهر را به یکی از قطب‌های اصلی ورزش باستانی در استان و حتی کشور تبدیل کند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود تبیین برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش را نیز یادآور شد و گفت: امسال با توجه به ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان و تشکیل وزارتخانه ورزش و جوانان فعالیت و مسئولیت ما نیز در تربیت بدنی افزون‌تر شده و هم‌زمان با هفته تربیت بدنی و ورزش برنامه‌های ویژه‌ای را نیز در حوزه جوانان در دست اجرا داریم.

سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر در ادامه یادآور شد: نخستین سالن ورزشی طبقاتی ویژه بانوان در این شهرستان احداث می‌شود.

وی افزود: هم اکنون سه سالن ورزشی در روستاهای جبدرق ، نقدی و قره قیه در حال احداث است و به زودی عملیات اجرایی نخستین سالن ورزشی طبقاتی بانوان و سالن ورزشی روستای مجنده آغاز می‌شود.

این مسئول در پایان اظهار داشت: تا پایان امسال بهره‌برداری از سالن ورزشی نقدی‌علیا در بخش مشگین شرقی آغاز می‌شود و تا پایان نیمه اول سال آینده نیز سالن‌های ورزشی قره قیه و جبدرق افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول