اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی سومین همایش کشوری شکاف لب و کام:

تربیت متخصصان آموزش دیده ترمیم شکاف لب و کام ضروری است

خبرگزاری فارس: دبیر علمی سومین همایش کشوری شکاف لب و کام با بیان اینکه تربیت متخصصان آموزش‌دیده ترمیم شکاف لب و کام ضروری است، گفت: کمبودهای فراوانی در سیستم درمانی شکاف لب و کام وجود دارد.

تربیت متخصصان آموزش دیده ترمیم شکاف لب و کام ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین ابدالی ظهر امروز در سومین همایش کشوری شکاف لب و کام اظهار کرد: تیم شکاف لب و کام از سال 1384 در اصفهان تشکیل شده است.

وی افزود: کمبودهای زیادی در زمینه درمان این بیماری وجود دارد که از جمله آنها کمبود متخصصان در این زمینه و آموزش پرسنل پرستاری است.

دبیر علمی سومین همایش کشوری شکاف لب و کام تاکید کرد: در این همایش قصد داریم تا با صاحب‌نظران کشوری و خارجی از جمله اساتید بزرگ بین‌المللی و همکاران درباره این مشکلات تبادل نظر کنیم تا بتوانیم این کار را به صورت تخصصی‌تر انجام دهیم.

وی ادامه داد: کارگاه‌های آموزشی زیادی نیز در طول این سه روز برای دانشجویان و صاحب‌نظران این رشته برگزار می‌شود و پروفسور سامرلد در این همایش جدیدترین شیوه‌های درمانی را به متخصصان ایرانی می‌آموزد که امیدواریم آغازی باشد برای جبران کمبودهایی که تاکنون در این زمینه داشته‌ایم.

ابدالی تصریح کرد: کلینیک تخصصی لبخند وابسته به خیریه امام حسین(ع) از گروه‌های فعال و ویژه در زمینه درمان شکاف لب و کام هستند که تاکنون فعالیت‌های چشمگیری بدون چشم داشت مادی در این زمینه داشته‌اند و با هدف ارتقای علمی سلامت در پزشکی با ما در این همایش همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول