اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

عید غدیر اکمال دین و اتمام نعمت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم از عظمت عید غدیر به عنوان اکمال دین و اتمام نعمت یاد می‌کند، گفت: آیین جشن غدیر باید با شکوه و عظمت برگزار شود.

عید غدیر اکمال دین و اتمام نعمت است

به گزارش خرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در جلسه ستاد غدیر این شهرستان اظهار داشت: عید قربان و عید فطر از اعیادی هستند که جایگاه مذهبی خاصی برای همه مسلمانان دارند، اما شریف‌ترین اعیادعید غدیر است.

وی افزود: خداوند در قرآن کریم از عظمت این روز به عنوان اکمال دین و اتمام نعمت یاد می‌کند و در این روز خداوند رضایت داد، این دین را به عنوان برنامه کامل بپذیرد.

عسکری تصریح کرد: با توجه به اهمیت این عید بزرگ جا دارد که جشن باشکوهی برگزار شود و مردم فقط برای عزاداری دعوت نشوند، بلکه در شادی‌ها نیز حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه شریف‌ترین عید ما عید غدیر است، خاطرنشان کرد: به حکم خداوند و با اجرای پیامبر اکرم (ص) حضرت علی (ع) به امامت رسید که ارکانی بهتر از این وجود ندارد.

امام جمعه جیرفت گفت: برای اجرای هر چه بهتر کار باید برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود و تقسیم کار شود و همه آنچه در توان دارند به میدان بیاورند تا آیین جشن غدیر با شکوه و عظمت برگزار شود.

انتهای پیام/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول