اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز فرخنده ازدواج امام علی و حضرت زهرا

همایش وصلت ویژه ۱۰۰ زوج در زاهدان برپا شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س)، همایش وصلت ویژه ۱۰۰ زوج زیر پوشش کمیته امداد شهرستان زاهدان برپا شد.

همایش وصلت ویژه ۱۰۰ زوج در زاهدان برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، مدیر کمیته امداد شهرستان زاهدان اظهار داشت: در این کلاس‌ها، مزدوجین با موضوعات کارآفرینی و کسب و کار، اخلاق و رفتار همسرداری، بهداشت و روان، خیاطی، سفره آرایی، همسرداری، زوج خوشبخت و سوء مصرف موادمخدر آشنا شدند.

محمود میر امامی افزود: ارتقای مهارت‌های زندگی و شناخت باورهای اجتماعی و ارزش‌های اجتماعی مزدوجین از جمله اهداف برگزاری کلاس‌های آموزش نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد است.

مدیر کمیته امداد شهرستان زاهدان تصریح کرد: در این دوره کلاس‌ها از اساتید مجرب و کاردان برای ارائه آموزش استفاده شده که مزدوجین با رویکرد مهارت‌های کسب و کار و کارآفرینی آشنا شدند.

میر امامی ادامه داد: در پایان این دوره آموزشی به هر یک از شرکت کنندگان جوایز نفیس اهدا و مبلغ 10 میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه ازدواج به آنها پرداخت شد.

برگزاری دوره آموزشی ویژه نوعروسان شهرستان خاش

مدیر کمیته امداد شهرستان خاش نیز گفت: برای نوعروسان تحت حمایت این کمیته، یک دوره کارگاه آموزشی توسط اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان با حضور 30 نفر از نوعروسان با بهره‌مندی از اساتید مجرب شهرستان به مدت یک روز برگزار شد.

منصور ایرندگانی افزود: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با احکام و مسائل اعتقادی، بهداشت و تنظیم خانواده و نکات خانه‌داری و همسرداری آشنا شدند.

وی بیان کرد: در پایان دوره، کارت هدیه به مبلغ 300 هزار ریال توسط سازمان تبلیغات اسلامی به این نوعروسان اهدا شد.

انتهای پیام/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول