اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مهریز از دانشگاه آزاد انتقاد کرد

دانشگاه آزاد نباید منبع گسترش بدحجابی باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه مهریز با انتقاد شدید از دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد نباید منبع گسترش بدحجابی باشد.

دانشگاه آزاد نباید منبع گسترش بدحجابی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، حجت‌الاسلام علی برهان در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه با انتقاد شدید از وضعیت فرهنگی و نحوه پوشش برخی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مهریز اظهار داشت: دانشگاه‌های آزاد اسلامی به جای ارائه گزارش‌های صوری و ظاهری باید باطن خود را اصلاح کنند و با دانشجویان بدحجاب با جدیت برخورد کنند.

وی با بیان اینکه ما برای به دست آوردن این انقلاب اسلامی خون‌های زیادی داده‌ایم، تصریح کرد: مسئولان باید از خواب غفلت بیدار شوند و موازین اسلامی باید به درستی در دانشگاه‌های آزاد رعایت شود.

وی افزود: بی‌حجابی تبعات بسیاری از جمله بی‌بند و باری جنسی را در جامعه به دنبال دارد و همین امر جوان‌ها که اصلی‌ترین سرمایه‌های این انقلاب هستند را از خط انقلاب دور می‌کند.

خطیب جمعه مهریز همچنین از رسانه ملی هم انتقاد کرد و گفت: متاسفانه در رسانه ملی و به ویژه برنامه‌های کودک و فیلم‌های سینمایی نیز بدحجابی به گونه‌ای ترویج می‌شود و کودکان ما را با فرهنگ‌های غربی آلوده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان ما باید هرچه سریع‌تر از خواب غفلت بیدار شوند و برای این امر مهم کار فرهنگی انجام دهند.

برهان در ادامه با بیان اینکه مسئولان به جای ریشه کن کردن ربا، هر روز بانک جدیدی را افتتاح می‌کنند، بیان کرد: تاسیس شرکت‌های بزرگ و سرمایه‌گذاری در آنها، زمانی توسط برخی مسئولان پیشنهاد شد ولی متاسفانه این پیشنهاد سازنده به مرحله اجرا در نیامد.

وی با انتقاد از وام‌های صوری که در برخی بانک‌ها پرداخت می‌شود گفت: وام‌های اشتغال با بهره چهار درصد در بانک‌ها کاش در راستای خودش خرج می‌شد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان مهریز با اشاره به قدرت پهپاد و نفوذ در خاک اسرائیل گفت: نفوذ پرنده پهپاد،‌ سران رژیم اسراییل را در سکوت مرگبار فرو برده است و شکسته شدن سپر دفاعی اسراییل توسط هواپیمای فوق مدرن برای این رژیم بزرگترین شکست محسوب می‌شود.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول