اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد گیلان:

آمار طلاق خانواده کمیته امداد گیلان کمتر از یک درصد است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: آمار طلاق در بین خانواده کمیته امداد گیلان کمتر از یک درصد است.

آمار طلاق خانواده کمیته امداد گیلان کمتر از یک درصد است

حسین علی‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، یکی از فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی را اهدای هدیه ازدواج به فرزندان اعضای زیر پوشش این کمیته دانست و اظهار کرد: سال گذشته به بیش از 6 هزار زوج جوان هدیه داده شده است.

وی یکی از شرط‌های اهدای هدیه به زوج‌های جوان را شرکت در کلاس‌های آموزشی دانست و افزود: در پایان این کلاس‌ها به زوج‌ها هدیه داده ‌می‎شود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه امسال برنامه‌های متنوعی در دست اجراست، ابراز کرد: با برگزاری کلاس‌های آموزشی فرزندان اعضای زیر پوشش کمیته امداد را به انجام ازدواج ترغیب می‌کنیم.

وی با اشاره به کمک این کمیته به زوج‌های جوان و زیر پوشش برای آغاز زندگی مشترک، اذعان کرد: هدایای متفاوتی برای زوج‌های جوان در نظر گرفته شده است.

این مسئول افزود: زوج‌های جوان به فروشگاه‌های طرف قرارداد با کمیته امداد معرفی و از تخفیف خوبی برای خرید لوازم زندگی بهره‌مند می‌شوند.

علی‌محمدی با اشاره به اینکه به پسرهای عضو خانواده کمیته امداد که می‌خواهند ازدواج کنند هدیه داده می‌شود، تصریح کرد: به دختران در آستانه ازدواج نیز جهیزیه داده می‌شود.

وی میزان آمار طلاق در بین خانواده کمیته امداد را کمتر از یک درصد دانست و تصریح کرد: دلیل این آمار کم، آموزش‌های قبل از ازدواج به زوج‌ها است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان، مقدار مبلغ نقدی اهدایی به زوج‌های جوان را یک میلیون تومان اعلام کرد و یادآور شد: مبلغ اهدایی در سال گذشته 700 هزار تومان بود.

وی درباره برگزاری جشن ازدواج 255 زوج جوان در شهرستان‌های رشت، رودسر و فومن در سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران کمک‌های زیادی برای ازدواج این جوانان انجام دادند.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول