اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان‌ و بلوچستان:

تروریست‌ها آتش نفرت از خود را در سینه برادران شیعه و سنی شعله‌ور می‌کنند

خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان‌وبلوچستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: گروهک تروریستی (حرکت انصار ایران)، آتش نفرت از خود را در سینه برادران سنی و شیعه، بلوچ و سیستانی شعله‌ور می‌کند.

تروریست‌ها آتش نفرت از خود را در سینه برادران شیعه و سنی شعله‌ور می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در این بیانیه آمده است: عملیات تروریستی ناموفق نماز جمعه چابهار که منجر به شهادت دو دانشجوی بسیجی به نام «حامد بزی و مرتضی آسوده» و زخمی شدن چهار تن از هموطنانمان از جمله چند کودک از فرزندان عزیز اهل تسنن‌مان شد داغی عظیم را بر قلب مردم این مرز و بوم نهاد و برای چندمین بار نقاب از چهره انسان نمای خفاشانی برداشت که عناد خود را به نمایش عموم بگذارند.

این بیانیه می‌افزاید: در این شرایط حساس که جهان غرب تمامی توان خود را برای برهم زدن آرامش اوضاع کشور با انواع ابزارها از جمله تحریم و... بکار بسته است، نمایان است که در پس پرده این اتفاقات تروریستی چه افرادی و با چه اهدافی دست بدین اقدامات جاهلانه می‌زنند.

در این بیانیه آمده است: بدیهی است که گروهک (حرکت انصار ایران) که مسئولیت این انفجار را به عهده گرفته است و به طور ریاکارانه خود را منجی مردم بلوچ می‌داند ولی اقدام به ترور کودکان سنی و دانشجویان بسیجی می‌کند تنها آتش نفرت از خود را در سینه برادران سنی و شیعه، بلوچ و سیستانی شعله‌ور می‌کند و تنها هدف این گروهک تحقق اهداف دشمنان اسلام می‌باشد تا با طوفانی کردن دریای آرام وحدت در آستانه انتخابات بتوانند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

این بیانیه می‌افزاید: حاشا که مردم غیور بلوچ و فارس اندر فریب این گرگ صفتان بازی بخورند و توجهشان از این نکته بازماند که هیچ فرقی بین اهداف افرادی که این اتفاق را رقم زده‌اند با اشخاصی که مدام بر طبل اختلاف می‌کوبند، نیست.

بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان‌وبلوچستان ضمن محکومیت این اقدام و تسلیت به خانواده‌های این شهدای عزیز؛ موارد و مواضع ذیل را اعلام می‌دارد: لزوم وحدت هرچه بیشتر مردم عزیز سیستان‌وبلوچستان و شیعه و سنی هم اکنون بیش از هر زمان دیگر احساس می‌شود. مطمئنا برنامه‌ریزی‌های دیگری در زمینه ایجاد اختلاف در بین امت اسلامی استان سیستان‌وبلوچستان در دست دشمنان است که امت همیشه سرافراز دست در دست هم این توطئه‌ها را ناکام خواهند گذاشت، مسئولان امنیتی استان هوشیاری خود را باید دوچندان کنند تا مبادا امنیت جانی و روانی مردم استان به خطر بیفتد و مردم عزیز احساس ناامنی کنند، گرچه این عملیات انتحاری با شکست مواجه شد و گروهک تروریستی به اهداف خود نرسید اما لزوم برخورد قاطع با هرگونه عاملی که در شرایط کنونی نظم و آرامش را برهم بزند یکی از خواسته‌های بر حق مردم عزیز است.

در پایان ضمن محکومیت مجدد این حرکت وحشیانه شهادت دو بسیجی انقلابی و ولایت‌مدار را به محضر مقدس امام زمان حضرت حجت (عج)، نائب بر حقشان امام خامنه‌ای و تمامی مردم بصیر استان تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

مقارن ظهر امروز در یک اقدام تروریستی ددمنشانه در نزدیکی مسجد امام حسین (ع) چابهار، دو تن از هموطنان بسیجی به شهادت رسیدند و چند تن دیگر مجروح شدند.

گروهک تروریستی موسوم به «حرکت انصار ایران»، مسئولیت این جنایت را برعهده گرفته است.

انتهای پیام/زا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول