اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه زابل عنوان شد

تحریم‌های دشمنان خللی در اراده ملت ایران وارد نکرد / وحدت مردم را نشانه گرفته‌اند

خبرگزاری فارس: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه زابل با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: دشمنان با اعمال تحریم نتوانستند در اراده پولادین ملت ایران خللی وارد کنند در نتیجه وحدت مردم را نشانه گرفته‌اند.

تحریم‌های دشمنان خللی در اراده ملت ایران وارد نکرد / وحدت مردم را نشانه گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در این بیانیه آمده است: بار دیگر دستان استکبار از آستین عمال وحدت‌شکن بیرون آمد و در هفته‌ای که مزین به شهدای وحدت است این حرکت غیرانسانی نقاب از چهره سراسر نفاق‌انگیز عده‌ای منحرف و مرتجع به زمین افکند و حال سوال اینجاست که این اقدام چرا باید در هفته وحدت انجام شود؟ آیا غیر از این است که مستکبران و نوکران آنها که چشم دیدن وحدت در این استان را ندارند، دست به این اقدام کثیف می‌زنند؟

این بیانیه می‌افزاید: دشمنان ملت ایران که نتوانسته بودند با اعمال تحریم‌ها جلوی اراده پولادین این ملت را بگیرند وحدت آنها را نشانه گرفته و دست به این اقدام اسف‌بار زدند و زهی خیال باطل که این اقدام‌ها باعث اختلاف میان شیعه و سنی شود و ملت ایران را از رسیدن به اهداف بزرگ خود مأیوس بگرداند.

در این بیانیه آمده است: روزی که رهبر کبیر انقلاب بسیج آن شجره طیبه را بنا نهاد به عینه می‌دید که این روزها فرزندانش حتی بعد از گذشت دو دهه به عمق سخنانش که وحدت را سرچشمه برکات الهی می‌دید، پی می‌برند که این گونه بود که بسیج و بسیجی باز هم از آزمونی دیگر سربلند بیرون آمد تا به تمامی ملت‌ها و رهبرانشان نشان دهد این مدرسه عشق، عشاقی جان برکف دارد که سن و سال برایشان بی‌معنی است و در هر لحظه از زندگیشان حاضرند برای تحقق آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی از جان خود نیز بگذرند.

این بیانیه اضافه کرد: این حرکت مهر تأییدی است بر پشتوانه همیشگی بسیج از جایگاه ولایت و همراهی با مردمی است که در هر گوشه از این سرزمین برای نظام و انقلاب هزینه داده‌اند.

بسیج دانشجویی دانشگاه زابل این اقدام شنیع را محکوم می‌کند و از ارگان‌ها و نهادهای مربوطه درخواست دارد ضمن اقدام عاجل در دستگیری عاملان اصلی این حرکت، کشورمان را از لوس وجود این اشرار و منادیان شیطان پاک کند.

بدون شک اقدامی که علیه شیعیان و برادران اهل تسنن در این حادثه تروریستی اتفاق افتاده است وحدت بین اقوام شیعه و سنی این منطقه را بیش از پیش استوارتر و چهره منافقان و بر هم‌زنان آرامش منطقه را سیاه‌تر خواهد کرد.

باشد که خداوند اجری بی پایان و صبری شکیب به خانواده‌های شهدا و داغداران این حادثه تلخ دهد و به این ملت نیرویی بیش از پیش برای نابودی این توطئه‌ها عطا کند.

مقارن ظهر امروز در یک اقدام تروریستی ددمنشانه در نزدیکی مسجد امام حسین (ع) چابهار، دو تن از هموطنان بسیجی به شهادت رسیدند و چند تن دیگر مجروح شدند.

گروهک تروریستی موسوم به «حرکت انصار ایران»، مسئولیت این جنایت را برعهده گرفته است.

انتهای پیام/زا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول