اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 16 شهر و بخش این استان انجام شد

برگزاری راهپیمایی نفرت از هتک حرمت به پیامبر(ص) در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: راهپیمایی سراسری نفرت از هتک حرمت به پیامبر(ص) در کهگیلویه و بویراحمد در 16 شهر و بخش این استان انجام شد.

برگزاری راهپیمایی نفرت از هتک حرمت به پیامبر(ص) در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز با شرکت گسترده در مراسم با ابراز تنفر از هتاکی به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام، وفاداری و پایبندی خود را نسبت به ارزش‌های اسلامی نشان دادند.

مردم متعهد، مسلمان و آگاه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با شعار لبیک یا محمد (ص) و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل غاصب نهایت عشق و ارادت خود را نسبت به ارزش‌های دینی و مقدسات اسلامی و ساحت مقدس پیامبر ابراز داشتند.

برگزاری آیین راهپیمایی علیه ساخت فیلم موهن در 16 شهر کهگیلویه و بویراحمد نمایش وحدت و یکپارچگی مردم شهیدپرور این خطه در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، حمایت از رهبری و مبارزه با استکبار و توطئه‌های شوم سیاسی و فرهنگی غرب بود.

در پایان این آیین راهپیمایی، بیانیه هشت ماده‌ای در محکومیت و رسوایی سازندگان فیلم موهن بر ضد پیامبر اعظم (ص) قرائت و شرکت‌کنندگان با سر دادن تکبیر و لبیک یا محمد (ص)، مفاد آن را تأیید کردند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول