اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش استان اصفهان:

اصفهان در بسیاری از زمینه‌های ورزشی رشد چشمگیری داشته است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: نمودار بسیاری از پارامترهای ورزشی در دولت نهم و دهم در عرصه ورزش استان اصفهان با رشد چشمگیری مواجه است.

اصفهان در بسیاری از زمینه‌های ورزشی رشد چشمگیری داشته است

غلام ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: یازدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی روز گذشته با حضور وزیر ورزش و جوانان گشایش یافت.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه فعالیت خود را از روز پنج شنبه آغاز کرده اما مراسم افتتاحیه رسمی روز گذشته با حضور محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان و تعدادی از مسئولان ورزش کشور در مصلی امام خمینی(ره) در تهران برگزار شد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به حضور وزیر ورزش و جوانان در غرفه‌های استان‌ها ادامه داد: عباسی پس از ورود به نمایشگاه از غرفه‌های تجهیزات ورزشی، بازدید و سپس به محل استقرار غرفه‌های فدراسیون‌های ورزشی و ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های کشور در این نمایشگاه رفت که در این بین از غرفه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز بازدید به عمل آورد.

وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در یک غرفه 36 متری با دستاوردهای ورزشی دولت نهم و دهم در پارامترهای ورزش قهرمانی، همگانی، عمرانی، آموزشی و فرهنگی شرکت کرده است.

ابراهیمی گفت: نمودار تمام این موارد در دولت نهم و دهم در عرصه ورزش استان اصفهان با رشد چشمگیری مواجه بوده است.

وی با اشاره به سرانه فضاهای ورزشی در اصفهان تصریح کرد: در بخش عمرانی سرانه فضاهای ورزشی استان از 0.16 مترمربع به 0.31 مترمربع ارتقاء پیدا کرده که از جمله پروژه‌های ماندگار ورزشی می‌توان به افتتاح سالن 6 هزار نفری 25 آبان و بزرگ‌ترین سالن اختصاصی وزنه‌برداری در اصفهان اشاره کرد.

ابراهیمی افزود: تعداد پروژه‌های ورزشی شهری تا قبل از دولت نهم 307 پروژه بود که تنها در دولت نهم و دهم به 340 پروژه رسید.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: در بخش ورزش، اصفهان استان نخست در افتخارآفرینی کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی گوانگ‌جو لقب گرفت و همچنین در بعد ورزش همگانی برای نخستین بار271 ایستگاه تجهیز شده در طرح ورزش محله محور تحقق پیدا کرد و پروژه ورزش سالمندان و بازنشستگان نیز اجرا شد.

وی تاکید کرد: همچنین تعداد ورزشکاران سازمان یافته به نزدیک 235 هزار نفر ارتقاء پیدا کرده و در بخش توسعه منابع و سرمایه انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان کمیسیون تحول اداری با دستاوردهایی نظیر استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد و ارتقاء بهره‌وری و خدمت‌رسانی به مردم و شهروندمداری، اصلاح ساختارها، تمرکززدایی و همچنین سطح آموزش در هیئت‌های ورزشی استان اصفهان و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ارتقاء خوبی داشته است.

به گزارش فارس، یازدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی از 27 مهرماه در مصلی تهران آغاز به کار کرده و تا روز یکشنبه 30 مهرماه نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول