اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 4 سال اخیر محقق شد

رشد 3 برابری ورزشکاران کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان از افزایش سه برابری تعداد ورزشکاران این شهرستان طی چهار سال اخیر خبر داد.

رشد 3 برابری ورزشکاران کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین حیدریان عصر امروز در جمع هیئت‌های ورزشی این شهرستان اظهار داشت: تعداد ورزشکاران کاشان از 6 هزار نفر در ابتدای دولت دهم به 15 هزار نفر در سال‌جاری افزایش یافته است.

وی افزود: تعداد تیم‌های ورزش حاضر در لیگ‌های کشور از یک تیم در لیگ دسته یک به یک تیم در لیگ برتر و شش تیم در لیگ دسته یک کشور افزایش یافته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان با اشاره به بازدهی فعالیت‌های هیئت‌های ورزشی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: اگر فعالیت‌های این هیئت‌ها فاقد خروجی بوده و منتهی به حضور ورزشکاران در لیگ‌های کشور منتهی نشود فعالیت‌های آنها قابل ارائه و دفاع نیست.

وی توسعه کمی و کیفی ورزش کاشان را وابسته به عنصر مهم همگرایی و هم‌افزایی دانست و تأکید کرد: هم‌افزایی و همگرایی مورد نظر بین ورزش و مسئولان این شهرستان هنوز وجود ندارد و در صورت تحقق این امر می‌توان ورزش را به عنوان اولویت اول معرفی کرد. 

به گفته وی وظیفه اداره ورزش و جوانان کاشان پیگیری مسائل کلان ورزش شهرستان است اما نباید ورزش شهرستان را به حال خود رها کرد و  همه بارها را روی دوش اداره ورزش و جوانان گذاشت.

این مسئول، از نبود همگرایی و هم‌افزایی مسئولان کاشان با ورزش این شهرستان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های اداره ورزش و جوانان کاشان نام برد و تصریح کرد: گفتمان بیرون از بحث ورزش می‌تواند تربیت بدنی و مسئولان را به هم‌افزایی در این بخش برساند.

حیدریان همچنین ناشناخته ماندن درون ورزش و امکانات ورزشی را یکی از مشکلات پیش روی اداره ورزش کاشان دانست و گفت: به دلیل عدم آشنایی از تشکیلات درونی مجموعه ورزش شهرستان، نگاه از بیرون به مجموعه ورزش می‌تواند نگاهی انتقادی باشد.

وی همچنین نقش پیشکسوتان ورزش کاشان در فرهنگ‌سازی برای ایجاد زمینه‌های هم‌افزایی و توسعه ورزش این شهرستان را حائز اهمیت خواند و یادآور شد: پیشکسوتان ورزش در محافل عمومی برای معرفی ورزش می‌توانند پشتوانه‌ای برای جریان‌سازی آگاهانه ورزش باشند.

حیدریان با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش به ورزشکاران بیان کرد: هفته تربیت بدنی همه ساله از 26 مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول