اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور

اسماعیل نادری رئیس دانشگاه پیام نور گلستان شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور عسکر جلالیان معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور، ابوالحسن شهواری تودیع و اسماعیل نادری رئیس دانشگاه پیام نور گلستان شد.

اسماعیل نادری رئیس دانشگاه پیام نور گلستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور کشور در مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه پیام نور استان گلستان که در سالن شرکت گاز برگزار شد، اظهار داشت: خدمت در دانشگاه از اهمیت ویژه‎ای برخوردار است چرا که قدرت و عظمت نظام اسلامی در حوزه علمی از دانشگاه‌ها سرچشمه می‎گیرد.

عسکر جلالیان تصریح کرد: یکی از عمده‎ترین نقاط قوت دانشگاه پیام نور این است که توانسته آموزش را برای همه افراد و در همه جا فراهم کند.

وی با بیان اینکه در اکثر شهرستان‎ها و اقصی نقاط کشور دانشگاه پیام نور در قالب واحد یا مرکز دانشگاهی فعالیت می‎کند خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور این امکان را برای دانشجویان فراهم کرده تا برای ادامه تحصیل دیگر مجبور نباشند از زادگاه و محل سکونت خود فاصله بگیرند و به جاهای دوردست کوچ کنند.

معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور کشور ابراز داشت: نگاه بومی‌گزینی در دانشگاه پیام نور یکی از مؤلفه‎هایی است که به آن اهتمام ورزیده شده تا ادامه تحصیل برای دانشجویان در سراسر کشور تسهیل یابد.

جلالیان راه‎اندازی دوره‎های فراگیر را یکی از اقدامات ارزشمند دانشگاه پیام نور برشمرد و تصریح کرد: دوره فراگیر دوره‎ای است که دانشجو مستقیما رشته مورد علاقه‎اش را انتخاب و بدون کنکور امکان ادامه تحصیلش فراهم می‎شود.

وی در خصوص ارزش و اعتبار مدرک دوره‎های فراگیر متذکر شد: این مدرک دانشگاهی نیز همانند سایر دانشگاه‌ها معتبر و مورد تایید وزارت علوم است و معتقدیم دوره فراگیر یکی از دوره‎هایی است که به عدالت بسیار نزدیک بوده و یکی از راهکارهایی است که می‎توانیم افراد را متناسب با علاقه و سلیقه‎ای که دارند امکان تحصیلشان را فراهم کنیم.

معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور کشور اضافه کرد: شاهد این مدعا نیز اکثر دانشجویانی هستند که پس از فارغ‎التحصیلی از این دوره‎ها به راحتی در مقاطع بالاتر مشغول به تحصیل شدند.

جلالیان از مسئولان، اساتید و دانشجویان خواست تا در عرصه‎های سازندگی علمی، اخلاقی و فکری در جامعه تلاش کنند تا ایران اسلامی همواره در عرصه‎های علمی با پیشرفت چشمگیر در حرکتی پرشتاب سرعت بگیرد.

وی از خدمات شایسته محمود شهواری رئیس سابق دانشگاه پیام نور گلستان که به عنوان یکی از چهره‎ها و ذخایر علمی محسوب می‎شوند قدردانی کرد و اظهار داشت: امید است با حضور رئیس جدید دانشگاه پیام نور زمینه توسعه روزافزون زیربنایی، اعتقادی و معنوی در ابعاد مختلف فراهم شود.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول