اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه خبر داد

تعطیلی 3 باشگاه ورزشی در ابرکوه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه از ادامه قانونمندسازی باشگاه‌های ورزشی در این شهرستان و تعطیلی سه باشگاه فاقد مجوز خبر داد.

تعطیلی 3 باشگاه ورزشی در ابرکوه

ابوالفضل قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه با اشاره به فعالیت‌هایی که برای قانونمند شدن باشگاه‌های ورزشی در ابرکوه صورت گرفته است، اظهار داشت: به باشگاه‌های فاقد مجوز مهلت داده شده بود تا برای اخذ مجوز اقدام کنند و در پایان مهلت، سه باشگاه متخلف تعطیل شدند.

وی خاطرنشان کرد: تا قبل از این، هر کس می‌توانست باشگاه‌داری کند اما با اجرای ضوابط، باشگاه‌ها باید دارای پروانه و مربیان باید دارای کارت مربیگری باشند.

این مسئول یادآور شد: در ابرکوه تنها چند باشگاه دارای مجوز وجود داشته‌اند و بیش از 10 باشگاه فاقد مجوز شامل باشگاه‌های بدنسازی و رزمی مشغول به کار بوده‌اند.

قاسمی عنوان کرد: گروهی نیز به سرپرستی رئیس هیئت پزشکی ورزشی ابرکوه لیستی از آمپول‌ها، قرص‌ها و مکمل‌های مجاز تهیه و به باشگاه‌ها ارائه داده ا‌ند و ضمن سرکشی سرزده به باشگاه‌ها، داروهای مصرفی آنها  را کنترل می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برخی با غوغاسالاری تلاش می‌کنند که اقدامات قانونی این اداره در برخورد با متخلفان را به واسطه آنکه خود زیر سئوال می‌روند را مخدوش جلوه دهند که از این کار خود نتیجه‌ای نخواهند گرفت.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول